• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Ja det vore ju kanon kul!!!
    Vi vill ha ett rätt så litet bröllop...bara dom närmsta..men jag vill ha en vacker klänning å det ska vara i kyrkan! Men maten blir nog nån form av buffé..vi vet redan vilken resaurang vi vill anlita, dom gör kanonmat!!! vet inte än när vi vill gifta oss..har varit lite inne på ett vinterbröllop...då kan man tända en massa ljus överallt osv....samtidigt har ju sommaren sin tjusning! Ni då...sommar eller vinter??

• tvillingsjäl

Ja så är det nog..fast man känner sig ändå onyttig på nåt sätt...då man är van att äta så ohyggligt nyttigt!!! Men ingen fara skedd..jag fortsätter bara som vanligt! Däremot vill jag ha snö nu så att jag kan åka skidor..det kommer att ta bort dom här sista kilona!!!!

• lilla-Angelina

Vi var och tittade på kyrkan vi ska gifta oss i igår! Den var så vacker!!!Det varden finaste kyrka jag nånsin sett!!!Vit sten kyrka, väldigt utsmyckad ochromantisk. Såg nästan overklig ut!Lyrisk...

• tvillingsjäl

Vad underbart!!! Vi har en vacker kyrka här oxå..väldigt gammal...har ni börjat kolla på klänningar då? Jag kikar lite...men eftersom jag inte bestämt mig för sommar/vinter så är det liite knepigt...

• sweet saint

Vi ska gifta oss i sommar!
    Då har vi täckt all årstider som vi tycker om!!
    Förlovningen var i oktober, frieriet kommer nog att bli nu i december och sen har vi ett lite sommarbröllop utomhus!
    Vi vill att vigseln ska vara vid vatten och natur, sen att festen blir utomhus.
    Ska ha ett enkelt bröllop i den bemärkelsen att vi lagar maten själva och inte hyr någon lokal. Vi har turen att kunna vara hos min blivandes fars hem. De har en fantastisk utsikt och allt är sååååå vackert!! Ser lite ut som en herrgård.

men jag måste säga att ett vintebröllop skulle vara fantastiskt!! ROMANTISKT!!!
    marchaller och ljus och allt som hör till!!
    FAst vi får lov att kompromissa lite pga att vi vill ha barn snart, och jag vill vara gift helst innan!

• lilla-Angelina

Vill inte prova klänningar ännu då jag är megafet!!!

• sweet saint

vart kollar ni på klänningar då?? Nätet eller i affärer eller??? Det är ju så svårt!!

• sweet saint

"megafet"..
    Lilla angelina, nu ska vi inte vara sånna!!
    Vi kämpar ju!!!!!!!!!!
    Kom ihåg att vi kommer att lyckas även om det tar tid!!
    En bra ide är att kolla på klänningar. då kanske du blir super sporrad!!!!!

• Jessie76

JA SE DET SNÖAR JA SE DET SNÖAR! Hi hi hi
    Jag ska gifta mig på sommarn (som sagt ) Fast jag ville vinter (bara för att slippa svettas ihjäl i klänning å hår å grejjer... man måste ju tänka på allt ) Men sambon fick bestämma - NÅNTING måste han ju få säga till om..
    Jag har varit hos en sömmerska och hon börjar med min klänning nu i slutet på nov. Svärmor och svärfar (blivande) har precis kommit hem från Indien och hittade tyg åt mig och våra barn där - UNDERBART!! 10,5 meter rent råsiden plus över 5 meter tyg åt barnen för 1400 kronor!
    Helt otroligt, jag är jätteglad!
    Vi ska ha typ 60 gäster (om vi nu får klart gästlistan någon gång!).
    Vi bestämde bara att vi borde gifta oss, men egentligen så borde han få gå ner på knä så det blir riktigt gjort - eller hur?

Var ju som sagt å tränade i lördax morse, vägde mig då och då hade jag gått ner 1,5 kg men det var ju på morronen och då väger man väl mindre?
    Var jättekul iaf för jag har ju varken tränat eller nåt sen jag fick nya jobbet så jag trodde jag hade gått upp.. Phu!

Mycke om mig nu....
    Då gick vi ju tillsammans SS iallafall trots att vi inte skrev nåt här

• tvillingsjäl

Det finns en brudbutik här i stan som jag alltid går förbi..då kikar jag på det som står i skyltfönstret! Även på nätet har jag surfat runt lite...jag vill ju inte betala en smärre förmögenhet på en klänning som jag ska använda EN gång!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg