• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Next

sweet saint: Just nu fortfarande uselt... Har dessutom fått mens vilket inte gör det lättare. Trodde först att jag var gravid för har haft ett sånt sug på sparris.

Hur går det för dig?

• sweet saint

Sparris... , den var rolig!!
    Jo då det går väl.. ska väga mig imorhon, så det visar sig..
    Har haft en lite svacka, men hoppas ändå att det inte gjort för stor skada..
    Huvudsaken är ju att man fortsätter att kämpa och inte ger upp!
    Annars så håller beslutsamheten i sig! VET att jag kommer att lyckas, även om det tar tid! Jag har bra anledningar som jag skrivit tidigare, att gå ner, så det känns ändå säkert!

Men det är ändå otroligt vilken påverkan vädret har när det gäller motion!!! Mycket lättare att ta sig iväg om det är sol och ljust ute! En månad kvar sen börjar det ljusna igen!!

Men "Next", det är bara och stå i!! Vänta in motivationen igen så kör vi! Prova lite för små kläder, eller gamla som du vill komma i.. det sätter fart på mig!!

• sweet saint

Tvillingsjäl:

Ha en underbar helg på alla sätt o vis!!!

• Jessie76

Instämmer - ha en underbar helg och unna dig/er allt ni bara kan!

(Ni andra oxå )

• sweet saint

HAllå allihop!

då är det fredag igen!!
    Ingen vägning idag för mig.. hinner inte till gymmet för jag jobbar, men ska gå imorgon istället!
    Lite nervös är jag för helgen.. Ska äta tacopaj imorgon som inte direkt är dietmat... sen blir det rödvin till det.
    Å andra sidan ska jag ju gymma så...
    Ikväll blir det nog sallad och biffar med lite sås till eller nåt.. få se vad man orkar laga.... det är ju OK!

Jessie76:
    Ska vi ta en virtual promenad tillsamman på söndag???
    Ska vi ses vid 12tiden och se till att vi tar en promenad?? sen rappoerterar vi när vi är tillbaks! Vad säger du??

• sweet saint

Hoppas ni alla får en bra helg nu och kämpa på!!!
    Vill höra positiva ord från alla på måndag!!!!!

• Jessie76

Hahaha... Tack, va du e gullig - självklart ska vi ut å gå
    Vi ses på söndag!

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Happ så har man vaknat alldeles för tidigt, trots löften om att sova ut... suck... Whatever - har just kommit på att jag är så djuriskt sugen på att träna (d va ju så längesen) så jag ska ta med dottern å gå på gymet nu
    Sen - vet ni vad? - DET SNÖAR!! Hoppas du kommer hem till snö TS!

• sweet saint

hej alla!!
    Ja du OMS.. det narmar sig med stora steg!!!
    Vad roligt!!!
    Visst ar det jobbigt att ligga pa denna vikt!!!
    Man ar inte sa dar overviktig sa det kanns jobbigt att ga osv, men anda sa ar man sa himla stor.. sa kanns det for mig iaf!
    Som mest har jag vagt 94 kg for 6 ar sen. Det gick jag ner under min london tid, men gatt upp nu sen 1,5 ar sen ca.
    Att vaga 94 var inte lika jobbigt som detta vad jag kommer ihag... Ah, jag svamlar!!!! DEt KAN ha och gora mad att kroppen inte ar vad den brukar.....
    Vill du ga ner till brollopet till varje pris eller ar du lugn?
    OM det ar sa sa du vill ga ner ett par kg.. sag det sa ser vi till att det hander!!!

Jessie76:
    Jag VEEEET!!!!!! Det tom snoar har!!!!

OH, HAPPY DAY!!!!!
    Ses imorrn!!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg