• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Brud?

Haha, ja, inte kan jag påstå att mina jeans faller av precis. Låter som en ganska skön känsla. Men känner att magen kommit igång en hel del. Också väldigt skönt!! En annan sak som sporrar mig är "Du är vad du äter" på TV. Jag älskar den maten som dietisten langar upp. Och jag tycker att det är så äckligt att se vad folk trycker i sig och hur de ser ut. låter hemskt, men det sporrar mig otroligt mycket. Kvinnor ska inte ha ett midjemått större än 88 cm...................

• sweet saint

Jessie76:
    Ett litet forslag..
    Ga med pa att ha en liten nereperiod nu!
    hall kontakten med oss bara for du behovs har!!
    Laga god mat utan att overdriva med det onyttiga, men forsok att fa in en 30 min promenad varje dag sa det blir en rutin som sitter som berget. En sak mindre att kampa med nar du for tillbax den har ja-la anamma motivationen. Lat det ga en tid, det tjanar inget till att streta emot nu tror jag.. Det brukar ha motsatt effekt bara.
    Nar du kor igang igen.. skriv det har och var brutalt arlig med dig sjalv. For som en dagbok!
    Ar det nat som du vill saga mer privat med en okand kompis sa finns det mail adresser!!!! .
    Men ta det lungt och samla kraft nu for nasta gang kommer att bli den gang du lyckas!!!! det ska du lova dig sjalv!!!

Det ar pa detta vis jag gjort!
    En dag fick jag som en aha grej och darfor vet jag att jag kommer att lyckas! aver om det tar anda tills nasta sommar sa kommer jag att lyckas! JAG VET DET!!!

Forrasten.. fa din man att forsta hur pass viktigt detta ar. Han kanske vet det nu, men fa honom att FORSTA!!

Men som jag sagt innan.. oss blir du helt enkelt inte av med!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • tvillingsjäl

oms:

Nja..det blir nog inte slottet, men det var väl bara ett förslag på en annorlunda plats..när man ändå är i Sthlm liksom! Vi hittar nog nåt mysigt stället...finns det ju gott om!!

Brud?: ha ha jo jag kollar oxå på det!! Sååå äckligt att se när dom lägger upp ALLT dom ätit på ett bord!! otroliga mängder av onyttig mat!! Inte undra på att dom är feta å mår dåligt!

Jessie76:

TRåkigt att det går tungt, men jag håller med seet saint i vad hon skrev...stanna härinne, tillslut får du tillbaka gnistan å då finns vi här!

• sweet saint

Halloj!!

Det skulle vara kul att fa veta om alla som ar med i programmet har lyckats halla vikte och maten aven efter programmet!

Tvillingsjal:

It's getting closer!!!!!!

Hur gar det for dig med allt det har med vikten?
    Du har ju inte alls mycket kvar!!

Ledig idag, men har inte tranat pa gym.. Har inte haft tid da jag fixa med saker i hemmet..
    Fa ta gym pa torsdag och en langpromenad imorgon!! Tror inte att jag gatt ner nat denna gang, men vi far se! Kanner mig taggad sa jag kommer inte att bryta ihop om det nu ar sa.
    Jag forsatter ju som vanligt med maten sa det ar ju super bra!!
    Oj.. kom pa att jag hinner trana idag.. eller trana... kora powerwalk iaf!

Far jag fraga vart i svedala du bor??
    Sjalv befinner jag mig i smaland, Tranås.. Men min mamma kommer uppifran..

Oms:
    Kommer inte ihag... hur mycket vill du ga er och vilken metod anvander du dig av?

• tvillingsjäl

Hallååå!!

Ja, nu närmar det sig!!!
    har inte vägt mig nåt mer, men jag tror det går bra...ska ha mens nu snartt så jag tänker inte väga mig före det iaf!! Nej jag har inte så mycke kvar, fast det är ju dom kilona som sitter hårdast!!!
    Cyklade 30 minuter idag..hann inte mer!

BRa att du fortsätter som vanligt, det tänker jag oxå göra..speciellt nästa vecka då vi kommer hem från Sthlm! Fast det är klart...vi kommer att GÅ en heel del så det får man ta med i beräkningarna!

Oj, du befinner dig låångt ner i landet!!! Jag sitter i Piteå..uppe i norr!

• tvillingsjäl

förövrigt så har de senaste 3 dagarna inte varit klockrena men heller inte helt katastrof...har ju varit bortbjudna både söndag å måndag...hmm...åt rester från det idag oxå...men vad gör man? Fast resten av veckan kommer att gå bättre...

• sweet saint

ja.. jag tror inte att STHLMs resan kommer att skada viktnedgangen alls!!
    Man gar ju till det varker i benen da man shoppar runt! Ni kan nog ata allt mojligt o anda forbranna nasta allt!! Min gissning ar att allt ar borta om 3 veckor!!!

Pitea.. oj det var langt upp!!
    min mamma bor i Haparanda for tillfallet, men ska ner till Dalarna, sa snart hon kan.
    Kommer namligen fran dalarna fran borjan..
    Men himmel vad langt upp det ar!!! det ar ju sana enorma avstand om man val ska ut och resa!
    Men ni maste ha det fint dar uppe nu.. sno och allt eller??
    Vi far nog vanta tills januari innan det lyses upp har!!

• tvillingsjäl

Du har nog rätt...hela dagrana kommer vi att gå runt..ska ju göra bort julklapparna oxå! he he jag hoppas att det stämmer..3 veckor är inte så länge!!

Ja, det är högt upp, fast Haparanda är ÄNNU högre upp!!

Nja..det snöade lite igår men innan det har det varit tomt...men jag vill ha snö nu så att vi kan åka skidor..då rasar kilona kan jag lova!! Men det räcker ju med liiite snö iaf för att det ska bli lite ljusare! Det är ju såå mycke mysigare med snö nu när man ska tex julpynta!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg