• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Hej alla!
    Jag fortsätter på med den fantastiska soppan och mina drinkar och det går bra tror jag. Jag känner mig lättare..Är ofta hungrig dock..Lite choklad slinker ner lite då och då med men det får d göra då jag lagt om kosten enormt och tränar nu regelbundet!

• tvillingsjäl

sweet saint: Å guud så tidigt!!
    Jag tränar inte på morgonen före jobbet..även om jag säkert skulle kunna ibland! Däremot när jag jobbar kväll å börjar på förmiddagen så tränar jag före...fast då räknas det inte direkt som morgonträning...

lilla-angelina:

Äter du bara soppa å drinkar nu? Inte konstigt att du är hungrig!

• sweet saint

Tvillingsjal;

Ja det ar tigigt, men det ar vart det!!
    De spelar harlig klassisk musik isimmhallen da sa det ar underbart att vakna upp till det.
    Det vart dock ingen simning idag. Del for att min traningsvark ar inte nadig.. och sen sag jag att jag KAN ga pa lordag.. trodde inte det for jobbet, men det har blivit andrat!! Sa jag kor pa Lordag efter jobb!
    Jag brukar kalla det morgontraning sa fort jag tranar innan frukost.???

Lilla Angelina:
    Det ar klart du ar hungrig!!!
    Min fraga bara..:
    Hur har du tankt att halla vikten sen nar du borjar ata mat igen??
    Inget pahopp av nat slag, utan jag har sjalv aldrig lyckats halla vikten efter en san diet, och undrar hur din plan ser ut...

• sweet saint

ok!
    Hur har ni lagt upp helgen då tjejer?????
    Rapportera TACK!!!!

• tvillingsjäl

hallloo!

Tja du..ikväll har vi en tillställning med jobbet...lite mat och bowling! Inget frosseri eller supande..
    Resten av helgen blir lugn å skön, träning lär det bli, ska ut å promenera med sambon när jag slutar idag!

Imorgon ska jag sooova!!!

• sweet saint

Matmässigt händer inget i helgen.. HAde tänkt Tacos, men jag jobbar till 21 imorgon så det blir inget..
    Det enda som kan anses farligt blir väl vinet ikväll. Ska mysa med min älskling!
    Vi har inte träffats så mycket denna vecka så det blir efterlängtat!
    Imorgon blir det träning på dan!!! simnimg eller gym.. vet inte. Plus promenaden till/från jobbet. Så helt ok!
    Kommer nog att sitta på BT en del, eftersom jag känner att motivationen behover en skjuts till innan jag kommer helt rätt igen! Så hoppas att nån tittar in här nångång under helgen!!

• tvillingsjäl

sweet saint:

Låter som en bra helg! Lite vin gör ju ingen skada!! Klart man måste mysa, huvudsaken är väl att man inte käkar chips å godis till vinet!

jag lovar att titta in i helgen å peppa!!! Vet själv inte riktigt vad det blir för träning i helgen...cykling eller promenader...har inte planerat maten ännu men vi har iaf nåt hemma nu...svälta behöver vi inte!!

• sweet saint

ja, snasket ska vi skippa!!
    Eller om det svider till så kaske man kan göra en fruktcocktail med riven choklad till! Mums!

En bra sida att gå in på för tips på rörelser hemma är "iform.se"
    Superbra rörelser för fin midja och armar!
    Passar ju om man går en promenad först för fettförbränningen och dessa rörelser för muskler/smidigehet. Rekomenderas!!! Har provat och såg resultat för första gången i mitt liv på magen när jag följde deras förslag på "gympa". Fick jätte fin midja!!
    (Som för tillfället ligger i viloläge... )

• sweet saint

måste bara skriva.. Vi har bokat hotell i GTB den 10/12.. super mysigt!!!
    Tror min man kommer att fria då!!! Han sa nångång för länge sen att han ville göra det vintertid i GTB..
    Vi ska gå på liseberg... Tänk om han gör det... Lite nervöst!!!

• lilla-Angelina

Allt går åt HELVETE, är sjuk..ont i magen o kroppen,någon sårts magsjuka tror jag, lättare variant dock...

Sweet saint
    Jo jag behöver en bra start...Jag kommer ju fortsätta äta bra och träna, soppan och drinkarna kör jag så ofta jag kan men inte maniskt!Jag tycker det är gott!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg