• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Oms:

tackar!! Jag hade tidigare fått tips om nån pralinbutik men nu har jag ju flera tips!! Jag kommer väl antagligen må illa av all choklad jag kommer att äta!!

på jobbet:

Oj...ja där har du ju nåt som kan motivera dig...men du kommer ju att lyckas med detta så snart kan du modella igen!!

• på jobbet

Ja, jag kommer ju att klara d här nu när jag har det här stödet:)

• Miimic

Nu ska jag äta soppa :)

Hade en burk i frysen...va lite sugen när vi pratade om det.

Lycka till med all träning och chokladätning ;)

• på jobbet

Fråga? om man beställer en klänning på sina nuvarande mått, hur blir d sen då?? Hade ju lixom planerat att ta bort en del "utfyllnad"...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • tvillingsjäl

Sweet saint:

30 minuter är alltid bättre än 0 minuter!

Pizzasallad lät inte så upplyftande..har du ingen proteindrink hemma eller nåt, dom är ju rätt mättande? Kanske en omelett?

Jag ska slänga mig på cykeln när jag kommer hem..får se hur ont jag får i baken...

Ska hämta våra ringar efter jobbet...har provat 3 gånger å min ring har varit för stor varenda gång! Mystiskt!!

• på jobbet

vill skaffa pers. tränare... men d är en kostnadsfråga... Hur mkt betalar du för din? jag hade en förut o d funkade skitbra men då var d gratis...

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Du glömmer väl inte träningen nu? Eller förhoppningsvis är du å tränar just nu!
    Jag slutar snart så jag tänkte peppa en sista gång!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg