• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Brud?

För övrigt har mina föräldrar varit gifta i över 40 år och fortfarande kära. Ytterligare en sak att sträva efter i dessa tider då det känns som om alla skiljer sig....suck...

• Miimic

När ska ni gifta er? Nyfiken !
    Jag har ungefär 4-5 månadre på mig att nå min målvikt :)

• tvillingsjäl

Tycker inte heller att det är ytligt!! Jag skulle inte heller vara överviktig på mina bilder, man vill ju känna sig vacker å framförallt bekväm med sig själv..är man inte det så lyser det nog igenom!

Jag har en inre bild av mig själv å det är den jag strävar efter....snart där!!

• på jobbet

Jag har ganska exakt ett halvår... Men har enormt dålig självdisciplin...

• på jobbet

Om jag dessutom skulle lyckas med min "drömvikt" så skulle det oxå öppna mina länge förhalade möjligheter att få fler modelljobb.

• Meddelande borttaget
  • på jobbet

ARGGH! knäppt att så mkt hänger på vikten

• Meddelande borttaget
  • sweet saint

Hjalp!!!! vad hande med traden da jag var borta...?
    massor av nya manniskor!!
    KUL!

Oms:
    & kg pa tva manader later valdigt klokt!!!
    Glom ej motionen!!

kommer precis fran traningen. Orkade bara 30 min pa konditionstraningen.. Men den ar jobbig den maskinen vill jag lova!!! Sen far jag ta hansyn till att jag fortfarande har hosta kvar

Nu har jag atit FFEEEEEEL, FFFEEEEEEL, FEEEEEEEL mat!!!!!!!!! Pytt i panna... FORBANNAT!!!!!
    Nu far jag straffa mig sjalv med att bara ata pizzasallad ikvall... Grrrrr!
    Sa blir det nar man inte hinner planera maten..
    Fa ta en xtre motionsslinga ikvall..

• sweet saint

(Lite stavfel hor till..)

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg