• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

Tvillingsjal:
    Ska ivag och simma om en timme, hoppas att jag kommer igang lite da!!
    Annars far jag val ga o sola lite, sa man far lite farg, det kanske ocksa hjalper..
    Det ar sa att jag har bytt anstallningsform, och det har inneburit att jag gar fran manadslon till retroaktiv lon, sa jag far min forsta lon pa tva manader , nasta fredag... KAN ha nat med att jag inte kanner mig sa WOHOO just nu.. Har inte kunna kopa nat till mig sjalv pa lange. Allt har gatt till rakningar o mat..
    Men jag kanske kommer fran simmningen idag och kanner att jag regerar varlden.. vem vet???
    Anyway... dina peppningar ar mycket nodvandiga for mig!!! Annars kommer det bli pizza ihelgen.. kanner det pa mig! HJALP!
    ses om tva timmar!!

• tvillingsjäl

davesbrud77:

Jag tror att det handlar otroligt mycke om planering, och att man rensar sitt skafferi/kylskå på onyttigheter! Finns det inget annat än morötter att tugga på ja då äter man morötter!

Sen är det ju bra att informera andra om sin diet när man ska bort, för då behöver man inte förklara varför man äter sallad till biffen istället för potatis! Gräddsås är inte så farligt att äta i små mängder!

hur har du lyckats under dom här veckorna du kört då??

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Jobbigt det där att inte få några pengar! Man vill ju liksom belöna sig själv med något när det gått så bra och man kan köpa mindre storlekar!

Nej nje det blir ingen pizza i helgen, käka typ tacos, utan skal då förstås, det är ju jättegott!!!

• Sana

Hej på er tjejer, kom igen nu!!!!

Jag är med i vv, var och vägde mig i tis - 1,1 kg. Så nu har jag bara 4,6 kvar så har jag nått min målvikt.
    Var ute på promenad i morse 5,45, - 6 grader. Det var riktigt skönt, skall ta en löptur när jag slutar jobbet idag.

Jessie76 - tänk vilken motion du fick av att dra barnen. Jag hoppas på mera snö så man kan ut och åka längdskidor.

Är det ingen här som har eller funderar på att göra stora klassikern????

Jag har anmält mig till Göteborgsvarvet, behöver ha ett mål för träningen.

Lycka till nu allihopa, snart helg. Då skall då jag unna mig lite gott.

• tvillingsjäl

Sana:

Bra kämpat!!

Personligen längtar jag oxå efter snön eftersom jag älskar att åka längdskidor, bättre träning finns inte! Gick ner 3 kilo förra vintern å då körde jag inte GI!!

• Sana

tvillingsjäl - TACK, håller med dig att längdskidor är superbra träning.

• sweet saint

Halloj!!

Sana:
    Bra!!!!!! jag har 4,5 kg som ska bort till nyar, sen 7 kg till, till sommaren.
    Jag haller med att trana pa morgonen ar sa skont. Men det ar inte alltid jag orkar oppna ogonen.. Men jag ska forsoka i morgon!

Kommer precis fran traningen nu, och jadrans vad energi jag hade!!! Skont som bara den!!
    Nej du.. Ingen pizza ihelgen!!! (du ser vad lite traning kan paverka en!!! ). Men taco ar en valdigt bra konkurant!! Fa ta det pa lordag!!!
    *Langtar redan*!! Annars blir helgen lugn och forhoppningsvis enkel att ta mig igenom. Jobbar heeeela helgen..
    Bra ar val det.. den 25:e ar det vagning igen!!

Jessie76:
    HAr du vagat dig pa vagen annu?

• sweet saint

MAste bara ge en eloge till oss alla som verkligen tar detta pa allvar och alla vi som stottar varann!!!

"No man is an island"

• tvillingsjäl

Sweet saint:

Träning är ju bra på det sättet, har man tränat hårt på dagen så vill man ju inte förstöra det med en pizza liksom!! Då har man plågat sig nästan i onödan!!

Jag å sambon brukade dela på en pizza (innan GI alltså) å det var bra, man blev mätt och fick suget stillat!

Helgen blir lugn för oss oxå, ska bli skönt! Ska se till att träna en hel del oxå, vill ju tappa så mycke som möjligt till nästa fredag då vi åker till sthlm!

När kliver du upp på morronen då för att träna? När börjar du jobba?

• sweet saint

jag brukar isafall ga upp lagom tills att jag kan vara i simmhallen tills 06,30 da de oppnar.
    Men imorgon jobbar jag till 22 sa det kan bli lite trottsamt att halla igang sa pass lange.
    Om jag gymmar sa kan jag imorgon ga dit till 9 kanske. Vid 8 sa ar det sa mycket folk sa man kan inte trana i den fart man sjalv vill.
    Jag borjar 13,00, men maste ga 12,15 for att hinna upp i tid.
    har du na bra tips vart man kan kopa san har ga/loparband dar man aven haller igang armarna?? Ungefar som om man aker skidor du vet??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg