• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Mimic
    Good for you!Grattis!Vilken är din målvikt?

• Miimic

Men man måste ändra sitt sätt att tänka och man måste ha viljan! En våg är också nädvändigt...tycker jag. Jag tror att alla måste hitta sitt eget bästa sätt...jag har nog hittat ett eget bra sätt att tänka på som jag kommer fortsätta med. Vet inte vad man har för "problem" innan. Jag äter tex nästan aldrig godis innan så det behöver jag inte bry mig så mycket om men däremot gillade jag såser och dressingar o sånt. Då får jag dra ner på det istället...

• Miimic

Min målvikt är 60-65 kg..som jag vägde innan jag gick upp för några år sen. Nu väger jag 71 ungefär

• tvillingsjäl

va bra!!

huvudsaken är ju att man håller sig motiverad å för att göra det så tror iaf jag att man måste trixa lite med maten, prova nya rätter osv...alltså inte hålla vardagen så monoton..för det är oxå ngt som kroppen vänjer sig vid precis som med träning, den drar ner på kaloriförbrukningen efter ett tag...å det vill vi ju inte!!

Sen tror jag fullt å fast på att man då och då måste få lyxa till det lite..alltså inte vara FÖR hård mot sig själv...annars blir det svårt att hålla på riktigt länge med en ny livsstil!

Kul med jeansen förresten..har själv på mig ett par jeans idag som jag för några veckor sedan kastade in i garderoben i ilska för att dom var så satans tajta!!!

• Miimic

Ja på helgen brukar jag lyxa lite...för jag äääälskar vwerkligen god mat. Annars skulle jag tröttna. Men på veckorna kan man vara hård :) Sen är jag student också ..i Sthlm o bara det gör att man går ner på grund av ekonomin :)

• Miimic

Vad har ni andra för målvikter då? Nån som vill dela med sig hur det går?

• lilla-Angelina

Vad vår tråd är poppis!Tycker d är kanon vi stöttar varandra och ger tips!

• Miimic

Ja...blev mer motiverad bara man började diskutera lite...

• lilla-Angelina

Jag är ju chokladtorsk men ska köpa krom(tar ju bort sötsuget ganska bra)

• tvillingsjäl

Ja jag älskar tex choklad! Fast numera håller jag mig mest till mörkare choklad...dock så ska jag när vi åker till sthlm nästa vecka gå till den där pralin butiken som finns!! Den helgen kommer många regler att brytas..men vi ska ju förlova oss då så det är väl okej va?!

Jag har som målvikt ca 60 kilo å jag är nu nere på 65,8...för nån dag sen iaf..
    Startade på ca 68..lite mer tror jag tom...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg