• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Jag tycker man känner sig smalar när man får lite färg på sig...

Jag vill vara i form till vår kinaresa 15/12 så måste kämpa nu!1månad kvar!Bröllopet är 5/8 så d ä lååångt kvar..

Jag o min träningspartner ska köra ben. rumpa o mage ikväll!

Känner mig faktiskt lite lättare också..Vågar inte väga mig(min våg ä knäpp, visar olika kg beroende på hur jag ställer den)

• tvillingsjäl

Next:

Atkins och Montignac är som tidigare nämndes MYCKET mer extrema än GI! Dom förespråkar ett lågt kolhydratintag under lång tid, med GI ska man bara hålla en låg nivå ett par veckor totalt! SEn återinför man kolhydrater, nyttiga alltså, för att få balans i sin kost! Ganska stor skillnad tycker jag så man ska inte jämföra dieterna alltför mycket tycker jag även om dom har likheter!

• tvillingsjäl

Till er andra:

Gomorron!!!! Fasen vad ni är uppe tidigt!!
    Sweet saint: kanonjobb att gå till jobbet i det vädret!!! Du är väl redo för träning idag efter jobbet?!

• sweet saint

Jo då, jag är laddad!!!!
    Ska bara till våran otroligt kompetenta vårdcentral först, men sen går jag direkt till gymmet!!!! Inget kan stoppa mig idag!!!!

• tvillingsjäl

ha ha ja vårdcentralen ja..alltid lika roligt!!
    Låter bra att du är laddad, jag ska själv träna idag så vi kan peppa varandra heeeela dagen nu!!

• sweet saint

Heeela dagen och heeela natten!!!!!

• tvillingsjäl

ha ha nja...kanske inte heeela natten!

Igår gick det bra för mig..har satt upp min mountainbike på en sk cykeltrainer i sovrummet, så det känns som att jag cyklar utomhus i princip! Väldigt bra eftersom jag har så dåliga knän att allt annat kan vara smärtsamt! Men jag cyklade bara en halvtimme..måste vänja kroppen..å främst baken...det var ju så länge sen jag cyklade nu å jag kan säga att i början gör det ONT!!! Men skam den som ger sig, grymt bra träning å jag behöver inte ens lämna lgh..å jag kan kolla på tv samtidigt!!

Däremot måste vi handla..inte gjort ännu..men jag väntar ju på att få mina nya kokböcker!!!

• sweet saint

Vad skönt att ha träningsredskap hemma!!
    Det måste vi nog köpa så fort vi får en större lägenhet! Dröjer nog ett tag, men så småningom!!
    Tips på dagens lunch någon??
    Har total idétorka!!

• sweet saint

någon som har nån idè??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg