• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Jag är sjuk! Ont i halsen o feber...Inge kul!Vi ska ut o äta med vänner ikväll..Får se hur vi gör..

• tvillingsjäl

Du oxå lilla-angelina?? många som är sjuka nu! Har du feber SKA du stanna hemma i sängen!!!

• lilla-Angelina

TS
    Mmmmmm... ja vet...Trist dock..Var med min m2b till cafet här där vi bor o d var nice..nu har jag dock köpt massa godis o bäddat ner mig framför tvn med bridget jones dagbok på

• tvillingsjäl

ååhh!!! perfekt när man är sjuk!! Be karln massera dina fötter oxå! Jag är ju själv otroligt risig å skulle behöva ligga hemma..men jag jobbar i helgen...känns sjukt tungt!! Men man vill ju ha pengarna det ger...

Hoppas du kryar på dig iaf...

• lilla-Angelina

Tack tvillingsjäl
    Fy vad jobbigt o jobba helger...Har jobbat många år som receptionschef på hotell så jag vet hur det är...Blä!

• tvillingsjäl

Ja det är lite jobbigt men vi får bra betalt för det..så det är värt timmarna!!

• lilla-Angelina

Jobbar du i butik eller?

• lilla-Angelina

Är halloumiost katastrofalt o äta?Sååå gott när man steker det!!!!Tycker mycket om vegetarisk mat..

• tvillingsjäl

lilla-Angelina: Nej jag jobbar på telefonbank!

Hmm...har ingen aning om det är farligt, men jag tror inte det..har för mig att det finns med i nån av mina Gi kokböcker!!

• sweet saint

Halloppsan!

Hoppas att ni båda mår bättre snart!!!!
    Kanske lite fel månad att må som skräp"...
    2a advent idag!!!
    Jag och min pojkvän har skaffat Albert och Herberts julkalender på dvd.. Vi har bestämt att kolla på ett avsnitt varje dag fram till jul!
    Det var min favorit när jag var liten...
    Det kanske är lite barnsligt att göra så, men samtidigt så är det en mysig nostalgitripp!!!
    Dessutom är det intressant att se hur julkalendern har ändrats genom åren... Nu finns det ju inget med "tomtar och troll", utan allt är tillgjort och tråkigt!!
    Ibland är det skönt och komma ihåg att vara barn! (trots att jag är 28, )

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg