• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • lilla-Angelina

Ja jag småäter..choklad..inte bra jag vet
    Mitt andra problem är att jag kör alldeles för lite cardio o mycket styrka...

• tvillingsjäl

aha!! Ja choklad är ju såå gott!!!

Styrketräning är ju bra fast det är klart man ska ju köra cardio oxå för att få bästa resultat...styrke bränner man ju inte så mycke på under tiden man gör det...nåja...det är ju iaf träning!!

Gillar du inte att köra cardio eller har du inte hittat nåt du gillar?

• sweet saint

blaha, vilken dag igår... åt pizza!!!!!!
    Kan säga att träningen denna vecka ska förinta varje spår av pizzan...
    Usch.. idag är en sån där pest o pina dag.... har inte sovit bra pga att magen inte trivs med pizzan... den tycker inte om att bli så mätt nämligen...
    ont i vuvet pga somnbristen... mår illa från igår... jag började jobba kl 6... en MÅNDAG... dessutom glömde jag att tända det 3.e adventsljuset igår...
    Ja, ja, nu har jag klagat färdigt...

konstigt... vägde mig i lördags.. men jag hade inte gått ner ett enda gram.... ändå så känner jag på kroppen att magen är mindre... jag får se vad som händer tills nu på fredag.... ska simma denna vecka och då brukar det visas på vågen...

Idag kommer jag bara att äta grönskaer och frukt!! Ska köpa ut mina ångesttankar ang pizzan!!!! Kanske wok...!!!! och på kvällen blir det nån soppa med bröd till..

• Jessie76

Huga va duktiga ni e... Har inte rört på mig en enda centimeter på en vecka - ååååångest!! Skulle vart å buggat igår, men hur går det med ont i ryggen - noot!
    (Visst får jag oxå klaga? )
    Varit hos kiropraktorn just och ska nu tillbax till jobbet - shit! Kostar ju för tusan 380 spänn/gång! Fast det är ju värt det - trodde aldrig att det skulle va skönt å gå till en "sån".
    Jaja, whatever - känner att direkt jag slutat ha ont i ryggen så ska jag hårdträna, ni vet när man e så sugen att det är sjukt! Längtar faktist (trodde aldrig jag skulle säga så heller )

Usch vad jag surrar... Borde va på dåligt humör pga måndag, ont, trött, regnar(!!!!), snön snart borta osv osv osv men icke! Humör på topp!
    Idag ska jag ringa å ligga på min sömmerska, hon har inte hörts av på hur länge som helst - jag vill ju att hon ska börja så jag får börja kolla underkläder!
    Hihi...

SS - hang in there, dagen e snart slut å då börjar vi gå mot fredag igen Tiden går så fort så fort snart e det jul och vi får äta julskinka
    Pizzan e borta fortare än du anar don´t worry

Alla ni andra - hur går det?
    (Förresten ha en underbar dag, njut av den den kommer inte tillbax )

• Jessie76

Hahahaha... ligga på... hahaha, det låter illa när man läser det
    Fast ni fattar vad jag menar

• sweet saint

jodå!!
    JAg har kommit över morgonens deppande!!
    Ser framemot eftermiddans simmning!!!!

Skönt att du börjar må bättre också!!!!
    Vi måste köra på bra nu innan julen...
    Men en positiv sak... Jag har väldigt svårt för fet mat nu för tiden!!!!
    Det gör ju att dieten blir lättare...
    Förresten.. vad hade du för tidiga symptomer när du vart gravid???

• tvillingsjäl

Tjena tjejer!!

Måndag igen å vilket skiitväder!! åkte skidor i lördags å det var såå kul! Vi skulle bara känna oss för lite, jag är ju fortfarande förkyld så jag tog det lugnt men det gick bra! naturligtvis försvinner snön då...

Skönt att höra att din rygg blir bättre!!

Pizza..ja det har jag ätit oxå....började må skit å fick springa på toa....tål inte heller för mycke fett...

Nåja...nu är jag snart helt frisk så nu ska jag träna bort dom sista kilona!!

sweet saint: tror du att du kanske är gravid???

• sweet saint

hej!!!
    Vad skönt att du är fit for fight igen!!!!
    Det är ju helt otroligt att man vant bort fettintagen från kroppen!!! Underbart!

Njaae.. vet inte.. var illamående imorse, men det kan som sagt vara pizzan!!!
    Sen lite andra saker som man tänker extra mycket på nu... Jag tror jag blir lite mer sansad efter mötet med Barnmorskan nästa vecka!!! Jag tror också att kroppen på verkats av man slutat med pillren!!!
    Det är nog mest önsketänkande!! Men ja.... man reagerar ju..

• tvillingsjäl

Tack! jo det är jobbigt att vara sjuk!! Men viktmässigt har det ju trots det gått bra! Har dock inte vägt mig nåt mer..ska vänta ett tag till nästa gång!

hmm...ja det är klart..vill man att nåt ska hända så känner man ju liksom efter lite mer..men jag hoppas verkligen att du är gravid!! Vi har ju oxå kört utan skydd nu så vi får se..jag känner inget speciellt ännu...om jag inte blir gravid nu så väntar vi nog till våren...vill inte ha barn i nov-dec.....

• sweet saint

sa tanker vi ocksa.. man far vara lite forsiktig under feb- mars... men annars ar det nog bara att fortsatta forsoka!!
    Ska testa mig nassta vecka!!!

just nu ska jag bara ga och vila, sen blir det nog simhallen i kvall, ska basta lite tror jag ocksa..
    Idag har jag atit pasta med lite bacon/VVfraiche/puroloksblandning.. enkelt, nyttigt och gott. Kan namna att det var smalbacon, ikvall blir det gronsakssoppa med ev lite brod till.
    tittar in senare

kram pa er

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg