• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint
    skulle det också vara...
  • Jessie76

Dito SS - hoppas du känner dig bättre framöver! Uppmuntringskram till dig!

Hon har ringt iallafall så jag ska prova klockan 16 idag! Jihooo! Så efter det ska jag beställa underkläder idag... Nu börjar det snurra på

Tack för uppmuntringen TS - du har alltid så bra saker å säga! Ha så kul med skåjtern, tänk inte på oss

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!

• tvillingsjäl

Sweet saint: trist att du känner dig lite deppig, men det gör man ju ibalnd! se till att ha en riktigt mysig helg nu så kommer det säkert att kännas bättre!!

jessie76: Va kul!!! Skönt att det börjar röra på sig lite..visst blir man galen av att vänta på saker!??
    ha ha ja jag ska ha riktigt kul på skåjtern!!

Ha det nu så jättebra i helgen och GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!

Kram!

• Jessie76

Förstååår att du är säkert ute å gasar just nu TS - fartdåre

Och Ss du sitter väl och myser i sängen med din hunk där hemma

Men jag måste få säga - Jag har provat min klänning!! Oj vad verkligt det blev..... Nervigt redan och det är typ 10 år kvar!!! Nja, fast det känns så iaf. Så på måndag ska jag å beställa en korsett (hihi ) och på guldsmedjan å beställa ring förhoppningsvis om vi kan komma på hur den ska se ut...
    Hon (sömmerskan) hade sytt efter mina mått och fick ta in ganska mycket - då vet inte jag om hon hade tagit i när hon sydde för att just kunna ta in när jag provade... Men jag hoppas hon hade sytt exakt, för jag sa till henne att jag ska MINSKA...

Skor måste man ju oxå hitta så man kan gå in dom..

När var det ni skulle till prällen?

Kraaaaaaaaam på er alla glada rundasomvillblislankablivandebrudar och ha en underbar afton! Det ska jag

• sweet saint

hej alla!!!
    hoppas ni har haft det fint!!!

GOD FORTSATTNING!!

vi hade den hemskaste Nyarsafton nagonsin....
    Brakade sa jag trodde taket skulle lyfta.. Trodde att detta var en sak som inte kunde repareras faktiskt, men hoppas det iallafall.. ;-(

Vikt massigt har det nog gott at skogen under helgerna... JObbat i mellandagarna sa jag hann inte med nagon traning alls, och den feta maten har ju funnits i kylskapet...
    Hoppas bara jag kommer igen nu nar traningslokalerna har oppnat! Som sagt... TUR att det bara ar jul/nyar en gang om aret...

nej, det vart inte nan bebe denna gang... Har AL om tva veckor, sa det ar val bara att forsoka igen!!! Tills dess ska dieten forbattras och kroppen forandras!!!! En bebe ska det bli!!!!

• Inda

Hej! Jag tänkte oxå ansluta mig till skaran som ska bli smala och fina...
    Jag har börjat idag med GI-metoden.
    Jag är lite kass på att planera matinköp och matlagning men det lär ju bli ändring på det nu...

• sweet saint

hur mycket vill du gå ner???

• Inda

Jag är inte så van att dricka mycket vatten så jag blir ju så himla kissnödig av allt drickande... Jag är ledig idag och i morron men sen får vi väl se hur det går på jobbet...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg