vad jag ser bade av mina egna erfarenheter och era ar att ingen forstar varfor man inte gar ner...
Men (nu kanske jag ar dum...
), las igenom vad vi skriver...
Ex Lilla angelina.. du korde stenhart pa bandet idag , men belonade dig med helt fel saker, och ex Varbrud 06; kladdkaka med gradde.. Hor visseligen inte till vardagen, men anda...
lika om man laser langre bak i traden.. samma dar.. tranar sten hart och pa kvallen slinker ett och annat ner.. da har man ju totalt forstort traningen i viktminsknings syfte iallafall...
Jag har for vana att efter de forsta kg som jag gatt ner sa unnar jag mig nat som inte "raknas" En choklad bit (som ar sa lite.. hur 17 kan det gora nat??). Men jag tror det ar sa att man MASTE bestamma sig.. Vill man nu unna sig nat sa bestam EN dag, ex till helgen, DA far du ta nan snaskbit... Men gor inte hela helgen till den dagen, utan BARA ex lordagen. Manga backar sma.. ni vet..
Vet att det ar lattare sagt an gjort, men tror det ar forst da man bestamt sig som man lyckas..
Kampar sjalv med detta problem sa jag delar bara med mig av mina tankar.. hoppas ni inte ser det som ett taskigt pahopp!!!!!
det ar de sma undatagen som bara blir storre och storre...
jag antar iallafall for min egen del att det ar darfor jag ar overviktig..
Vi alla ar ju fullt medvetna om att vi atit fel om en chipspase slinkit ner, men ah, det tranar jag bort imorgon.... men ioch med att vi hela tiden maste trana bort den pasen sa kommer vi ju inte at det som redan ar "lagrat"..
(som sagt bli inte arg pa mig nu.. paminner oss bara... *orolig*)