• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Jessie76

God morgon! Då ska man som glad småbarnsförälder fira lucia på dagis klockan sju så nu ska jag locka hår på barnet och så vidare

Kul att du har börjat krya på dig TS, men visst e det tråkigt med regn!

Detta låter jätteroligt, men jag har haft jättemycket problem med mina foglossningar, så jag kände av dom tidigt som tusan. Sen drömde jag mardrömmar (har gjort det hela tiden med båda, konstigt va?) och en gång mådde jag illa på morgnarna. Sen vet man nog undermedvetet om man e gravid, känner det på sig liksom.
    Vill du vara det? Guuud va roligt om så e fallet! Bästa som finns...

Nåja, ha en bra dag - hoppas ni får se någon lucia!

Sen skulle jag vara jätteglad om ni kunde dela med er av dom lättaste recepten, dom som går fort att göra (typ "din" pasta SS).

• tvillingsjäl

OJ jessie76! Du var uppe tidigt!! Glad lucia på er alla! Har dessvärre inte fått se ngt luciatåg...

jo det är skönt att börja bli frisk igen!! Hatar detta vädret!!!! nu dröjer det ju innan nästa skidtur...typiskt!!

Foglossning ja....förstår att det inte ska vara så kul..hoppas man slipper det när det väl smäller till...

• sweet saint

Ja, hoppas att ni far en mysig dag allihopa!!!
    Jag gick upp 6,30 for att kolla pa tv;ns lucia, men vart besviken da de inte kom utifran, sa man fick se lite sno o morker ni vet...
    sitter just nu och tar en kaffe, for att sen dra ivag till gymmet!

jag ska titta till lite recept under dagen ocg skriver ner lite pa torsdag.. lite mycket att gora innan dess namligen.. det som jag gjorde ogar var ok, men inget man bjuder folk pa... Det tog 7 min att gora och det smakade ok om man bara ar sugen pa natt snabbt.. bra som lunch kanske..

igar lekte jag husmor.. stallde mig o gjorde saffransbullar.... jaklar vad stora de vart... ja, ja, noone is perfect.... Inte fpr att jag ska ata sa jatte mycket av dem, men det maste ju finnas!!

Jag har bestamt mig for att inte tanka pa det har med graviditet na mer denna vecka... den skulle inte vara sa kul om man bygger upp en bild och sen raseras allt. med symptomer finns det... om man kanner efter...

Jessie:
    hoppas du sakta men sakert kan borja trana lite snart!! forsok att hinna med en 30 min promenad idag!

• tvillingsjäl

sweet saint!

Ja jag känner oxå nästan lite symtom..tror jag... Molande värk i nedre delen av magen...lite lätt illamående idag..hmmm....vet inte vad detta betyder...brukar inte ha så här i magen iaf!! Vi får väl se...

Fasen..jag har inte bakat nåt alls!! Vi ska kolla på hus iaf idag så det är spännande!! Får uppdatera er senare!! Tänk om det skulle bli hus å bäbbe samtidigt!!

• sweet saint

tvillingsjal:

Sa som du beskrev det kanner jag exakt!!!!!
    Molande vark/tryck mot nedre delen och illa maende.. mina "hooters" kanns storre.. (maste fa skamta lite... )

Men for 17.. det kan val inte ga sa fort eller????

"hus o babbe"... *skrattar*

• tvillingsjäl
    jag har en känsla av att mina hooters oxå blir större...inte helt säkert dock! Idag mådde jag illa ett tag..inte så att man måste spy men ändå....däremot denna konstiga känsla i magen har jag princip konstant!! Ja men det KAN gå så fort!! En kompis till mig blev gravid på första försöket!!

Vi får väl se..när ska du ha mens? Å hur tidigt kan man testa efter beräknad mens?? Skulle vara coolt att testa sig på julafton å få ett plus..snacka om julklapp!!!
  • sweet saint

jag ska ha mens om ca 3 veckor om den nu kommer i tid.. har inte haft mens under 2 ar da jag borjade med andra p-piller..
    man kan gora ett test ca 1 vecka eftet man tror att man blivit gravid... jag har som sagt tid hos barnmorskan pa tisdag sa jag behover "bara" vara nyfiken 1 vecka till..
    men... tank om det ar bara onsketankande... hmm... da blir man ju lite besviken.... och hur kanns da de riktiga symptomen???!!!

• tvillingsjäl

jaha...okej! Jag trodde att man behövde vänta tills efter man ska ha sin "beräknade mens" Hmm...kanske ska jag testa då på julafton..eller dagen före?? Jag ska ju ha mens nästa vecka!

Svårt att känna igen symtom som man aldrig haft tidigare eller hur!!?? Man vill ju liksom...

• sweet saint

ja.. om dessa symptomer fortsatter sa kan du ju alltid gora det 23/12... snacka om julklapp!!!
    tror jag ska gora det ocksa!!!! Men fasen ocksa.... dessa forhoppningar...
    det ar sakert bara ett falskt alarm!!

Orolig!!

• sweet saint

någo som är inne här??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg