• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

Jag måste prova din variant av dom där proteindrinkarna, låter gott! Måste inhandla frysta bär! Men smoothies är sååå gott!!

• tvillingsjäl

Redan efter första veckan, men det är ju mest vatten man tappar då! Fast det gick fort efter det att tappa i fett!! Så fortsätt kämpa du, känner du nån skillnad i kläder då??
    Måste snart köpa nya jeans, nu har dom här oxå blivit för stora!!!

• lilla-Angelina

Åhhhh lyllos dig!!!!!Sånt ä sååå kul ju!!!
    Nä jag känner inte d minsta skillnad..
    Kommer förbli fet

• tvillingsjäl

Nejdå det kommer du inte alls det!! Men jag kommer ihåg hur det var för mig i början...kunde inte tro att jag gått ner nåt men det visade sig ju att jag hade fel!

Jag tror inte riktigt att min hjärna har hängt med kroppens utveckling nu..var ju å provade bröllopsklänningar häromdagen å när hon frågade mig vad jag hade för storlek så sa jag: tja, ungefär en 38/40....näää sa hon då, du måste vara en 36:a....då skrattade jag nästan åt henne, men det visade sig ju att hon hade rätt!!! Bilden av mig själv finns kvar som en person med några kilon för mycke även om dom kilona faktiskt är borta nu....

Idag ska jag göra tacopaj..inte så GI kanske men gott! Får träna hårt imorron istället!!

• tvillingsjäl

Trevlig helg på er alla!!!

• lilla-Angelina

Guuuu va kul för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är nog en 40 men vill inte inse....hihi!Ska bli en 36a dock!Måste gå!Till sommaren ska jag ha ljusa låga jeans o visa magen!!Sååå sexigt!

• sweet saint

halloj!
    oj vad det har rort till sig!!

Lilla A:
    Skriver du upp allt du atit ocg haller dig inom ramen?? trodde inte heller jag hade gatt ner nagot, var iofs ratt men som sagt tidigare.. jag hade minskat matten!!!
    vag dig pa en vag for forsta ganges som du vet du kan halla dig till. Da far du alltid ratt resultat!
    Har du hallit dieten efter rekomendationer sa har du gatt ner!!!! (pa det ena eller andra satter...)
    Fortsatt och ge INTE upp! Det funkar, jag lovar!!! Vag dig dag 7.. inte tidigare!! Men snalla ge inte upp!!!!

Tvillingsjal: ...

sjalv da!? jora det funkar.. helg nu och hoppas inte mitt lilla snask igar och for lite motion denna vecka har skadat mig for mycket bara.. kommer inte att snaska nat olovligt i helgen forutom vin, plus ett superpass pa gymmet skall aga rum imorgon bitti!

• sweet saint

jessie76:
    hang in there!! Talk soon??

TvSJ:
    wohooooooooo!
    for she's a jolly good fellow, for she's a jolly good fellow...
    Sa glad for dig!!!!!!!!!
    Taco ar bra enligt GI.. skulle vara pajskaled, da, men ta i lite grovt mjol... vips.. GI vanligt!!!
    Skalar for dig ikvall tjejen!!!!!

• Jessie76

Tyckte att det där var lite synd faktist... Ingen ska väl vara ovälkommen här?
    Tycker att jag har tjatat en del om att det inte går bra för mig.. Tror inte jag minskat mycket från det jag kom med här (svårt att veta, för jag har vägt mig på olika vågar nästan hela tiden, nu har jag som sagt köpt en hem så vi får se), så jag är fullständigt övertygad att det skulle vara bra med en "stenhård" början där man tappar mycket, bara för att behålla tron på att man faktist kan vara mindre än man är.

Detta känns lite som förra grejjen (att det skulle vara lättare att gå ner om man är jättestor än om man är liten) - usch jag blir jätteförnärmad när man "sätter sig" över andra och tala om vad som är rätt och fel. Jag ber om hjälp så jag menar inte mig, men dom som kom in här och skrev om pulver var ju vänliga och delade med sig som uppmuntran - eller? Om inte jag missförstod alltihopa....

Jaja, whatever - Tvsj : gud va kul att det går så bra för dig och SS!! Jätteglad för er skull! Hoppas ändå att det inte dröjjer så länge innan magen börjar växa igen iallafall

Vad händer i helgen för allihopa?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg