för er som vill gå ner 10-15kg
Hej jag skulle gärna vilja ha lite tips på vad ni gör för att gå ner i vikt, själv vill jag gå ner 15kg till bröllopet som är 3juni 2006. Mitt allra största problem är GODIS. Ni är så duktiga allihop snälla hjälp.
Hej jag skulle gärna vilja ha lite tips på vad ni gör för att gå ner i vikt, själv vill jag gå ner 15kg till bröllopet som är 3juni 2006. Mitt allra största problem är GODIS. Ni är så duktiga allihop snälla hjälp.
Tack för att jag får vara med!
Jag tränar för tillfället ingenting pga tidsbrist, jobbar oregelbundna tider och har två barn som är 5 och 2½ år. Jag tror att jag har någon form av socker beroende för äter jag inte godis en dag så känner jag mig deprimerad och lättretlig.Jag har provat viktväktarna men tyckte att det var jobbigt att räkna points. Jag har lovat mig själv att jag ska börja gå tre gånger i veckan nu som en liten start.
Ett annat problem är att jag äter för få gånger på en dag 1-2 ggr.
Hej alla superduktiga tjejer!
Jag skäms nästan när jag skriver i denna tråd igen, sist jag skrev var alla snälla och skrev vad jag kunde göra men tyvärr hamnade jag i en depression och har inte provat något. Nu känner jag mig bättre och tänkte prova GI, nu undrar jag om ni har tips på hur en dag med GI kan se ut?
Tack på förhand!
Hej!
Jag hade precis bestämt mig för att börja med GI metoden på måndag men nu blev jag ganska intresserad av cambridgemetoden, vad kostar det?