• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • tvillingsjäl

oms: GRATTIS!! Hur känns det att vara fru då?
    Nej..inga positiva besked..å nu väntar vi till våren innan vi provar igen..vi ska ju utomlands 2 gånger oxå..

Brud2006/07: Bra jobbat! Är dom bra Orbitrek? Det låter som ett bra upplägg tycker jag!
    Själv åkte jag skidor i 45 minuter igår..lyckades även sätta mig på rumpan..aj aj men det var väldigt isigt i spåret så jag fastnade med skidan i ett spår....nåja..borstade av mig å fortsatte..

• tina19/8

hej hej alla !!!
    jag ska cikså försöka ta mig neråt på kg fronten jag ska gifta mig den 19 aug och ska försöka tappa 15 kg till dess hoppas bara att det kommer att funka .
    På Måndag ska jag till susann på hudoteket i jönköping som ska lägga upp ett program till mig ) om alla inte vet så var det dietisten som var med på tjockholmen på kanal 5 ) Detta känns jätte roligt att få stöd av fler än bara susann
    /M

• sweet saint

tack o tack!!
    Vi ska ha det separat for att undertatta lite for oss sjalva nar det galler inbjudan. Vi vill namligen ha det litet och jag har det latt med slaktingar eftersom mina slaktingar bor langt ifran mig medans min M2Bs bor alla i samma stad nastan. Det finns vissa som vi anser inte star oss sapass nara att de behover komma den dagen. Later konstigt kanske, men vi vill verkligen ha det LIIITET och INTIMT med folk som kanner oss och verkligen finns i vara liv hela tiden.

OMS:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
    Finnes bilder??
    Underbart!!

No, ingen bebe har annu, men det kommer!

• sweet saint

Tina 19/8

Valkommen!!
    Kul en fran mina trakter!!!
    Vi ska gora vart basta for att stotta dig!!!

• tvillingsjäl

Va kul SS!!! Låter fint att göra som ni...intimt å mysigt!!

• Brud 2006/07

Tvillingsjäl:

Jag tycker Orbitreken är bättre än förväntat. Man ställer ju in motståndet själv, och kan trampa både framåt och bakåt (tar då på olika muskler).

Nu hoppas jag bara att jag fortsätter i samma stil..

Kör du någon speciell diet?
    Jag har varit med viktväktarna för några år sen, och nu försöker jag tänka på vad som är bra att äta, men nu försöker jag även att minska portionerna. (och motion förstås)

• sweet saint

Tvillingsjal:

tack!
    ja, vi ar ett sant par sa det var ingen fragan om stort eller litet. Overrens fran borjan!!!
    det ar konstigt hur ens drommar forandras.. Nar jag var pa mitt forsta brollop kring 10ars aldern sa ville jag ha det storsta brollop som man kan fa.. pompa o stat minst sagt. Sen har det hangt i sig tills vuxen alder, men for nagra ar sedan sa borjade jag andra mig.. Nu vill jag bara ha en trevlig fest som det alltid ar med god mat.
    Nu ska man bara borja planera pa riktigt!!

Vad 17 borjar man med????

(Jo, ga ner i vikt... )

• september bride

jag äter Cuur och tranpar på min orbitrek och den senaste veckan har jag tappat 2.2kg jag är så jätte nöjd... men många kg att ta på är det kvar....

• charlie06

tina...

det låter kanon att få stöd av en dietist, om hon avslöjar några revolutionerande metoder så kanske du kan tipsa oss här...;)

Jag har också ca 15kg som jag vill bli av med till augusti, gifter mig den 12e.

Apropå Jönköping, har de några bra butiker där med bröllopsklänningar? Tänkte kanske ta en sväng dit nästa gång jag åker till Småland.

Oms...
    Jag ligger oxå hemma och är sjuk.Springer till skafferiet med jämna mellanrum och kikar vad som finns där....tur är att det är rätt så tomt..:)

• tina19/8

Hej på er !!!
    jag lovar att jag ska dela med mig av mina planer hos dietisten sussann hon är toppen .
    Charli 06 det finns en som jag ska köpa av och den affären heter kristina brud och fest toppen jätte bra personal ...
    Kram /m

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg