• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • Sanasol

Isabeau, precis så tänker jag! Försöker verkligen hålla mig till mina points per dag nu, hoppas att det ska ge resultat även fast jag är fasansfullt lat! Men, ska föröska börja träna snart...

• charlie06

Hej, hej!

Ja, då tittar jag in lite här också... Brukar vara här o tjuvläsa ;) annars håller jag till i en annan viktminskningstråd. Men eftersom jag är hemma och är sjuk har jag en del dötid så jag hinner med några fler trådar...

Själv kör jag inte med nån speciell metod, men har både GI och VV i bakhuvudet och hittills har det gått bra :)

återkommer...

• lilla-Angelina

vad ä det för skillnad på atkins metoden och gi metoden(rivstart)?

• Drakdal

Det är ingen jätteskillnad mellan Atkins och GI rivstart förutom att du med Atkins bara får äta ett visst antal hg grönsaker per dag medan man med GI rivstart får äta obegränsat av det du får äta. Det är i alla fall skillnaden som jag har fattat det.

Någon frågade mig om min träning, Jag promenerar 1-1.5 h varje morgon innan frukost (med hunden på isen), sedan försöker jag att antingen promenera en stund till på eftermiddagen eller träna lite konditionsträning+styrketräning på gymmet. Känns som det borde vara det bästa för mig just nu.

Måste bara säga att jag precis har ätit en jättegod moussaka med aubergin, mellangrädde, köttfärs och ost. mums

• Inda

Lill-A, jag fick oxå Olas bok igår. Har bläddrat lite i den och jag tycker den verkar bra. Jag är ju dessutom medlem på GI-viktkoll så det är ju lite samma grejor.Det var kul att läsa hur han tänkte innan han började med GI...

Jag skulle behöva börja träna oxå, inte bara äta rätt... Svårt att få till det b ara...

• sweet saint

halla!!

nu har bestamt brollopsdagen!!!!!
    den 1/7 ska vi viga oss och den 15 ska vi festen!!!
    vi har bestamt att ha sjalva vigseln "hemlig", for att sedan ta festen separat. u galler det att ta kontakt med prast och borja planera!!!!
    "Himmel o pannkaka" vad kul!!!

dieten gar bra och jag kan lova att det kommer att ga annu battre nu!!
    ska simma imorgon!!

• Inda

Ss, va kul att ni har bestämt datum!!
    Får man fråga hur det kommer sig att ni vill ha vigsel och fest på olika dagar?

Upptäckte förresten idag att det fanns ett jympapass på söndagar som ev skulle passa mig... Styrka och stabilitet...
    Om man skulle ta sig i kragen och gå dit...

• Drakdal

Grattis SS ja motivationen kommer nog att dubbleras nu:D det gjorde den för mig i alla fall

• Meddelande borttaget
  • Brud 2006/07

Jag har träningsvärk...!! Tog mig i kragen igår och tränade 25 min på Orbi Treken... Jobbigt!
    Men nu känns det sååå skönt att äntligen vara på g igen. Nu ska jag försöka sköta maten och träna ungefär varannan dag.

Kom igen tjejer, nu klarar vi det här!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg