• BoIs

för er som vill gå ner 10-15kg

Invägning; 76,8kg.....
    Börjat med pilates 20min 3ggr/ve och Friskis kick box nästa ve. Vad gäller maten så vet jag hur jag skall äta. Håller just nu på att "avgifta" mig från mitt cocacola beroende och jag har sprängande huvudvärk och är på ett attans humör;(

• BoIs

Ja ha ikväll är det dax. Första kickbox passet på 1år...lär väl inte kunna gå imorgon. Suck...
    Har tisdagar som in vägning. Förra ve. 76,8...Det är låååångt till 62.

• BoIs

Glömde...Börjat med atkins idag oxså så nu är det ingen återvändo.

• BoIs

ajajajaj...
    Var på första träningspasset igår. Och under dagen har jag fått mer och mer ont i hela kroppen. Tur att jag hade massören inbokad imorgon. Tyckte ändå att jag tog det lungt. Här på jobb har det pratats semlor hela kafferasten och jag är sååååå sugen. Skall verkligen försöka hålla mig ifrån alla sötsaker. Huvudvärken efter att jag slutade med coca cola försvann efter ett par dagar. Skönt!
    På fredag blir det lite gott, med betoning på lite då det är lite tredition i fam. för barnens skull att mysa till det då. Sedan jobbar jag hela helgen lö-sö så då blir det pizzerians goda räksallad
    Vikten idag 75,3. Nedgång 1,5 på 1 ve. trots att jag har ägglossning denna veckan.

• BoIs

Är alla nötter ok att äta?

• BoIs

Vad gäller olika kurer så tror jag att det bästa är att tänka på vad man äter, inte synda mer än 1 dag/ve. Och motionera regelbundet. Har provat div. kurer men gått upp igen efter ett tag:(

• BoIs

Godmorgon..
    Tisdag idag och invägning. 2 veckor med regelbunden träning, pulka åkning och bättre mathållning. Vågen visade nu 74kg, mot start 76,8 för 2ve. sedan:)
    Tyvärr syns det inte så mkt än men det tar ju lite tid för att löst hängande att omgruppera sig...hihii.
    Åt McFeast fullkorn i fred. med morötter och den var faktiskt helt ok. Att rek. så länge man håller sig ifrån pommesen.

• BoIs

Var bor ni där det ösregnar???
    Här i skåne är det -8, massor av snö, lite blåst. Vilket gör att det känns kallare. Sovit med pyamsabyxor och långärmadtröja och naturligtvis mina helli hansen sockar...hihi.

Next_ Kom igen nu, alla har vi svackor men ta dig i kragen...Tänk på vad snygg du skall vara på bröllopet och natten...med några kilo mindre. Du klarar det...Kom igen...:)

• BoIs

Ett tips till er som känner sig lite trötta, gör lite energi drycker. Dvs,mixa massor av frukt och lägg i lite light glass, eller någon energidryck med mindre socker. Det är jätte gott och tar ju lite tid att fixa till och det är bra för då njuter man mer.

• BoIs

Tvillingsjäl;
    ja, det har du rätt i. ta en lien klick av vanlig glass istället. Mums...

Varför inte lite go fruktsallad på kvällen efter träningen eller till tv;n

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg