Inlägg från: davesbrud77 |Visa alla inlägg
  • davesbrud77

för er som vill gå ner 10-15kg

Jag undrar vilken av gi böckerna som tar upp fas 1 och 2 som ni talar om. Själv har jag 2 böcker av Paulun som ju inte tar upp dessa och knappt har några recept.

• davesbrud77

hej jag måste fråga er som kan gi metoden. Jag har också läst ola lauritzons bok (och pauluns) och jag får inget svar på hur länge man är i fas 1 bara att 1 och 2 tillsammans sträcker sig 2-3 veckor. Hur gjorde/gör ni? Sen är det väl bara lauritzon som förespråkar dessa. Paulun har en långsammare diet?

• davesbrud77

ok tack det var lite luddigt i boken men nu vet jag. Tack!

• davesbrud77

missy pink, det var så jag också uppfattade det i lauritzons bok- alltså 2 dagar när jag läste den. 20gram kolhydrater om dagen, vilket är jättelitet. Har du själv provat det och lyckats?

• davesbrud77

Jag behöver oxå peppting- det gick jättebra i 3 veckor följde lauritzons faser o var inte ett dugg hungrig men nu vände det totalt. Är rädd att gå upp det jag förlorat (dels var det vatten) Jag tror att jag just nu är alldeles för stressad- tentor som ska hinnas med plus en massa annat eftersom jag ska åka iväg o hälsa på dels föräldra och kompisar hela nästa vecka: hjälp hur ska jag klara maten då? Mina föräldrar bjuder ju på typ gräddsåser o biff o potatis varje vardag!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg