• Next

för er som vill gå ner 10-15kg

Kan man få vara med på ett hörn??

Har gått ned 7 kg men har ungefär dubbelt så mycket kvar. Just nu har jag det jättekämpigt med viktnedgången. Jag har varken haft tid eller ork att engagera mig men nu få det väl bli ordning på det!

• Next

sweet saint: jag har kört viktväktarna.

• Next

sweet saint: Skoja det känns som det är en enda lång uppförsbacke just nu. Men jag ska träffa sömmerskan på fredag så jaghoppas att jag får lite inspiration där. Dessutom är jag förkyld så det blir inte mycket röra på sig än det obligatoriska mockandet i stallet.

Tre timmar... fy fan. Jag tycker det verkar som om de flesta ungar käkar godis hela tiden. Då bäddar man ju för dålig hälsa och övervikt även om det inte kommer just nu.

Körde du GI? Vad är bra och dåligt att äta då?

• Next

Ännu en till som har kraschat totalt i helgen. Men nu är det måndag och vi ska lyckas eller hur!

• Next

Jag är hemsk inte äns idag kunde jag hålla mig. Jag är godisnarkoman eller nått. Känns inte så kul att börja veckan med ett misslyckande....

Men imorgon... hm känns som om jag säger det ofta nu.

• Next

sweet saint: Tack för peppningen. Det behövs ibland.

Jag tror inte att 6 kg är omöjligt. Jag gick ner 8 kg på 8 veckor med VV.

Tyvärr så började det strula sig med tider och sen har jag halkat upp och ner ett par tre kg. Men det ska gå neråt!

• Next

Träning var det ja...

Just nu är jag tvärförkyld och enda träningen blir att mocka skit i stallet. Annars är det att kurera sig så att man kan jobba.

• Next

sweet saint: Grattis! Kom ihåg att kämpa på nu!

• Next

Jessie76: Jag känner igen mig. Motivationen är nere på minus och ingenting hinns med. Man känner sig så dum... Vad ska vi göra för att motivera oss själva?

• Next

Är det någon här från Skåne: Träffas och sporra varandra? Kanske ta promenader ihop?

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg