• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

*GAPSKRATTAR*
    Denna förb..**;ade helg!!

Lilla Angelina:
    På buffen.. tänkte de på vad du åt då eller tog du det som det kom? Lite nyfiken bara...

Vad tror ni om min lilla frestelse igår.. GI metoden Fas 1.. Mazarin är väl det sista man får äta då..??
    Tror ni att jag måste börja om helt från början då eller kan jag fortsätta som jag gör?

• Jessie76

Morrn morrn...
    Får tyvärr sålla mig till de olyckliga som inte "klarat" helgen speciellt bra
    Pizza på fredag (hmmm...)Buffe på lördag och vin som vanligt (börjar låta illa det här...)
    En vanlig omstart-måndag alltså för mig...
    Ser fram emot träning imorrn så man får bort lite ångest

• lilla-Angelina

Tänkte lite grann då jag skippade desserten...

• Jessie76

Fast jag har faktist sagt så att jag "får" unna mig en dag i veckan. Jag har hört att man behöver det för annars ställer kroppen in sig på "snö utanför grottan" - alltså den går på sparlåga och minsta lilla fett-grej man stoppar i sig suger den åt sig och lägger på den "lilla" magen eller nåt.
    Jag tycker inte du ska ha ångest för din lilla mazarin, fortsätt kämpa du den ska inte göra så mycket till eller från i det långa loppet.
    Jag tycker ni verkar ha vart duktiga allihopa ändå, tänk hur ni levt tidigare? Jag vet då iaf att detta är en förbättring för mig, då kunde man ju äta pizza flera gånger i veckan (eller snabbmat iallafall) hur är det med er?

• tvillingsjäl

Egentligen spelar en mazarin ingen större roll, problemet är att när man kör GI tex så ska man inte göra så att man "unnar" sig på helgerna å sen börjar om på måndag eftersom detta gör att man svänger i insulinkurvan...iaf inte i de 2 första faserna! Tanken är att man ska klara ett par veckor utan att synda eftersom man sedan i fas 3 tillåts så mycket mer å då ska man ju ha hunnit gå ner en hel del!!!

• sweet saint

Tvillingsjäl;

Bra jobbat!!!!!!

• tvillingsjäl

Tack sweet saint!
    Hur har det gått för dig då???

• tvillingsjäl

he he sorry sweet saint...mazarinen var det ju...det är måndag morron..

• lilla-Angelina

Drick mycket vatten och motionera ikvälkl tjejjer!

Jag ska sola då känner man sig lite fräschare alla fall

• sweet saint

Hmmm, jag vet, Tvillinsjäl, om det här med insulinkurvan.. Frågade mest för att jag ville ha nån som skulle säga att det var ok.. Tänkte lura mig själv lite nämligen...

Jo tack, det var bara söndagen som var problem.. annasr funkade det ganska bra faktiskt!

Jessie 76:
    Tack för peppningen!! Det behövs känner jag!! Känner mig riktigt plufsig för närvarande...
    men jag är glad över att inte ha ätit pizza!! Jag och min pojkvän har sagt att vi inte ska äta nå mer pizza detta år!
    Den som skulle svika måste bjuda den andra på en helkväll ute på våran favorit restaurang = himla dyrt!!(kanske ska försöka övertala honom att det ÄR så gott med pizza så att han inte KAN avstå... det tjänar jag ju på... )

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg