• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • MrsPink

Tvillingsjäl.. då har du nog hittat rätt!!
    Jag var inte heller direkt överviktig..jo enl BMI .. var jag det..men inte enligt mi åsikt..men hade har några överflödskilon som jmag vll bli av med.. har nu gått ner 3 kilo sen måndags förra veckan.. mycket vatten men lite fett oxå..

• tvillingsjäl

Oj det låter bra det! Jag ska börja träna igen när jag kört färdigt första fasen..man måste ju vänja kroppen lite..tränar du eller? Tycker du att det är lätt att hitta recept på gog GI-mat?
    Denna metoden känns bra och vad jag förstår så funkar den för många!!

• MrsPink

Nej, jag har inte börjat träna än..boken jag läst rekomenderar att inte styrketräna eller så.. bara promenader, iaf inte i fas 1 & 2, då äter man så lite kolhydrater och när man tränar behöver kroppen det oxå...
    men skall börja promenera nu i veckan..

• tvillingsjäl

jag var otydlig..med att träna menade jag promenader å lättare cykling osv..jag har ju oxå läst att man inte ska träna hårt under fas 1 å 2!
    Hur länge kommer du att hålla på med fas 2, tills du nått en vikt du gillar eller?

• sweet saint

Ang Gi metoden..
    När jag provade den förut så skulle jag prova med lite gym under fas 1.. var helt slut och hade ingen energi alls..
    men fas 2 var enklare träningsvis.
    Men man rasar i vikt...

• MrsPink

Troligtvis bara denna vecka ut...hoppas då ha gått ner 1 kg till... startvikt var ca 69 kg (är kort 163cm) är nu nästan på 65...snart..blir kanske 64 om jag tränar denna vecka..har inte vägt så lite på 1½ är tror jag..
    har mist 1 cm i midjan....har en mage som svullnar lätt så det är svårt att mäta..men känner mig smalare iaf

• sweet saint

jag väger 87 kg *viskar*.. vågar knappt säga det.. Jag vill gå ner till 74 kg som jag vägde för 1,5 år sen.. (1,70 cm lång) Då är jag så där mysigt mullig som jag tycker om.

• lilla-Angelina

Sweet saint
    Bra du skäller på mig..Behöver någon som pushar mig lite!Har sååå dålig karaktär gällande godis...

• Next

Kan man få vara med på ett hörn??

Har gått ned 7 kg men har ungefär dubbelt så mycket kvar. Just nu har jag det jättekämpigt med viktnedgången. Jag har varken haft tid eller ork att engagera mig men nu få det väl bli ordning på det!

• lilla-Angelina

HATAR när folk säger "det klär dig att vara lite mullig, du passar i det" VA!?Är jag mullig frågar jag "Nääää jag menar ehum kurvig"
    Arghhh!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg