• MrsPink

för er som vill gå ner 10-15kg

Hoppar oxå med här om jag får
    Jag gösr som yrvädret.. kör med GI -metoden!! Rekomenderas!!! Har på bara 4 dagar gått ner 2-2½ kg(iofs mest vatten, men det måste man gå ner först) och mer ska det bli.. nu är det helg och då får man äta lite GI-chokladmousse toppengott!!(mörk choklad, lite espresso, vispad äggvita och ägggula)
    Idag tex har jag ätit kyckling file med ädelost sås!!!!! På en diet

• MrsPink

Om jag klarade helgen kan alla!!!
    jag har världens sämsta karraktär!!!Klarar aldrig att vara utan godis!!!!
    MEN nu denna helg , inget godsi..lite mörk chokladmousse bara och det är tillåtet enligt GI-metoden!!
    Alltså..prova GI-metoden!!! Funkar toppen!!

• MrsPink

Hon:

Ta 100g mörk choklad (över 70%) , ta i lite espresso(alt vanligt kaffe) ca 1 tsk smält i micron ta sedan i 2 ägg gulor och blanda, vispa äggvitan till hårt skum rör sedan ihop chokladsmeten och äggvitorna lätt men tillräckligt för att de skall blandas.
    Kyl ca 1 timme sedan njuuuuuuuuut!!
    Helt underbar och så lätt att göra!!
    Vill man så kan mna ta i någon cl rom och lite apelsin skal.

• MrsPink

Tvillingsjäl.. då har du nog hittat rätt!!
    Jag var inte heller direkt överviktig..jo enl BMI .. var jag det..men inte enligt mi åsikt..men hade har några överflödskilon som jmag vll bli av med.. har nu gått ner 3 kilo sen måndags förra veckan.. mycket vatten men lite fett oxå..

• MrsPink

Nej, jag har inte börjat träna än..boken jag läst rekomenderar att inte styrketräna eller så.. bara promenader, iaf inte i fas 1 & 2, då äter man så lite kolhydrater och när man tränar behöver kroppen det oxå...
    men skall börja promenera nu i veckan..

• MrsPink

Troligtvis bara denna vecka ut...hoppas då ha gått ner 1 kg till... startvikt var ca 69 kg (är kort 163cm) är nu nästan på 65...snart..blir kanske 64 om jag tränar denna vecka..har inte vägt så lite på 1½ är tror jag..
    har mist 1 cm i midjan....har en mage som svullnar lätt så det är svårt att mäta..men känner mig smalare iaf

• MrsPink

Tvillingsjäl:

Kul.. vi är ganska lika ..
    Hur går det för dig?? Jag är nere på 65 nu..hoppas på 64 innan fredag :-O .. bara 2 dagar kvar...sen skall jag börja med fas 3 på måndag..de sista kilona ner till 61-62 får ta den tid det tar fram till bröllopet..eller till början av sommaren..skall börja träna riktigt på måndag när jag börjar med fas 3.
    Nu har folk börjat se att jag gått ner i vikt .. jag oxå lite...

• MrsPink

Mina kilon har tagit 1½ vecka att gå ner..
    Skall "fuska " i helgen, sen börjar jag med fas 3 till veckan...nu får det räcka med snabb nedgång... men då vet man att det funkade iaf :... har ju ända till 26/8 på mig att gå ner 2 kilo till , det ska väll gå (om det inte händer något annat..).. ska börja träna nu..

• MrsPink

Ang fas 1 .. i Lauritzons bok så är fas 1 bara 2 dagar..s en går man över till fas 2 som man kan hålla på med i upp till 6 veckor.

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg