• sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

hallå!

Tänkte att vi kan diskutera lite och stötta varann lite under viktnedgången,

Jag vill gå ner detta antal kg och kör SB/sunt förnuft metoden plus motion och känner att jag skarkt behöver stöd av er.

Nån som känner likadant??

• Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg
  • sweet saint

hallå allihopa!

22juli2006:
    Tur att vi har en här som har lyckats med vad vi håller på med!!!

Idag är jag besviken på mig själv...
    Skulle gått upp och simma imorse, men kunde inte somna igår kväll så jag orkade inte.. Hade sett framemot det..
    dessutom åt jag dåligt igår.. Fy!!
    Har verkligen en dålig dag..

• feb25

sweet saint

ta en promenad istället ,
    tänk inte på att du åt dåligt igår idag är en ny dag.

styrkekram

• Hon

sweet saint:
    Det svåra efter en sån dag är att börja om på nytt, oftast brukar jag fortsätta att synda då.....vilket inte är så bra, hihi.

Men du klarar det här. Skickar peppning till dig.

• sweet saint

tack så mycket!!!!!!
    Sitter och funderar hur jag ska passa in det idag.. jobbar hela dagen nämligen.
    ska försöka hitta lite energi islutet av dagen!!!
    Ni får gärna komma med lite "eleka" ord i eftermiddag.. att jag varit lat osv.. det brukar jag komma igång på!!
    Ska be min pojkvän ge mig lite pikar om det krisar sig!!
    JAG SKA IVÄG OCH PÅ NÅN SLAGT TRÄNING!!

Annars blir det nog som du sa "Hon"!
    Denna förbannade helg!!!

• sweet saint

Akta er.. nu kommer helgen...
    kämpa på tjejer!!!

• admuf

Lite tips på vägen från en som redan gått ner 15 kg(har 3 kg kvar).
    Tänk på att använda måttbandet man kan ibland stå still i vikt men faktiskt minska i omfång.
    Man får även unna sig nåt gott ibland annars är det lätt att man tappar lusten.
    Sätt upp små delmål det känns så mycket lättare då.
    Det bästa av allt är ju att man kan köpa nya kläder i mindre storlekar, bättre sporre kan man inte få.
    Promenera mycket då rinner kg av.

Lycka till, jag håller på er!!

• lolabe

Ah! Jag vill också vara med. Tänkte dock "bara" gå ner 6 eller 7 kg, hoppas jag får vara med ändå. Tänkte nog dock börja först på söndag, för nu ska jag på aw. Tjingeling!

• Mno

ojojoj... säger jag bara... detta går ingen vidare...
    å ikväll är det ju fest.... så då blir det alkohol å det är ju ingen bra... USCH! Jaja... får börja om imon!

Hoppas det går bra för er andra!! Kram!

• yrvädret

Hej! Jag hoppar in här jag också!

Har börjat med GI-metoden, och de första veckorna har funkat över förväntan. 3 kg första veckan (mycket vatten förstås, men vi låtsas att jag verkligen gått ned det ) 1 kg andra veckan. Dessutom har jag mätt mig och runt midjan har det försvunnit 6 cm! Bara poff, på 2 veckor. Imorgon är det dags för 3:e veckans vägning och mätning, så då får vi se hur jag står då.
    Jag har ytterligare 10 kg att gå ned innan jag når min målvikt.

• janos

Tittar och in här!!
    Jag har tänkt börja nu på måndag och har 6 kilo att gå ner. I augusti gick min älskade mormor bort. Jag har tröstätit som bara den. Har bl a tryckt i mig 3-4 dubbelnougat/dag. Det har varit en pers att ta sig igen varje dag, men äntligen känner jag lite livslust igen. Nu känner jag att jag kan orka ta tag i det här med vikten äntligen.

Tanken var att jag skulle ha börjat i måndags, men jag har varit så förkyld, så jag har inte orkat ta tag i saken.

Nu hoppas att jag krafterna finns, för byxorna börjar vara så trånga. Kan tillägga att jag ska använda mig av points plus, som jag har använt en gång tidigare. Då gick jag ner 13 kilo....

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg