för er som vill gå ner 10-15kg
Hej!
Får jag vara med?? Jag vill gå ner 10 kilo!! Eller är detta nån form av klubb som kör??
Hej!
Får jag vara med?? Jag vill gå ner 10 kilo!! Eller är detta nån form av klubb som kör??
Hej!
Jaa, tidsplanen är väl att jag ska vara klar till v.3 2006. Är det rimligt? Jag försöker köra VV med inslag av GI, ungefär samma som nån mer jag läste om jag läste om här. Egentligen är det så att jag inte bestämt mig för om jag vill köra VV som jag vet fungerar) eller GI (som kanske är mer effektivt.)?? Vad tror ni?
Kram
Det värsta är ju att går man ner litegrann så är det precis som om man blir lite nöjd efter ett tag. Och då slappnar man av automatiskt.... Mycket förrädiskt!!
Men med lite peppning så ska det nog gå.
Idag har jag ätit kyckling och sallad till lunch = duktig!! Vatten till det och nu blir det frukt till mellis. Ni andra då??
sweet saint
Vad är det för gröt du äter?
Själv åt jag en grov smörgås med skinka på. Kaffe till det. Inte världens bästa frukost men så försöker jag äta frukt eller morötter efter nån timme om jag blir hungrig. Andra bra förslag på bra frukostar??
Sweet saint
Så det är vanlig havregrynsgröt men med extra fibrer? Äter du 1 portion = 1 dl gryn??
Kanon, den ska jag ha.
Hallå!
Brud? här! Idag har jag ätit nötfärs, sallad och en halv smörgås till lunch. Vatten till det. Och den vanliga grova smörgåsen till frukost. Vad äter ni andra?
Go girls!
Jag vet att jag kommer att få kritik för detta, men jag vägrar titta tillbaka på mina bröllopsfoton och se en person (tjock) som jag inte vill vara. Må låta ytligt, men så är det! Så 10 kilo ska bort!
Alltså, min mamma ser ut som Grace Kelly fast snyggare på sin bröllopsbild så jag har lite att sträva efter...
För övrigt har mina föräldrar varit gifta i över 40 år och fortfarande kära. Ytterligare en sak att sträva efter i dessa tider då det känns som om alla skiljer sig....suck...
Hej på er!
Nu sitter man här mätt och belåen efter en viktväktar låda. En del av dem är makalöst goda!! Lite extra grönsaker och kryddor, kanon mums!
Har låtit bli att väga mig på drygt en vecka. Ska försöka väga mig lite mer sällan för jag tror att jag påverkas så mycket av det.
Hur går det för er andra??
Haha, ja, inte kan jag påstå att mina jeans faller av precis. Låter som en ganska skön känsla. Men känner att magen kommit igång en hel del. Också väldigt skönt!! En annan sak som sporrar mig är "Du är vad du äter" på TV. Jag älskar den maten som dietisten langar upp. Och jag tycker att det är så äckligt att se vad folk trycker i sig och hur de ser ut. låter hemskt, men det sporrar mig otroligt mycket. Kvinnor ska inte ha ett midjemått större än 88 cm...................