• skoter

för er som vill gå ner 10-15kg

Hejsan alla duktiga tjejer!!!

Jag vill inte tränga mig på i eran tråd men hoppas att det e ok att jag kikar in lite.

Jag ingick ett vad med min kompis (och tärna) för två veckor sen, nämligen att det endast e tillåtet att äta godis å god mat 1 ggr/vecka. Och styrketräning hemma och gärna prommenader 4 ggr/vecka.

Det har gått jättebra än så länge :)

Vad tror ni som verkar ha hållt på ett tag med detta, kommer det ge nåt resultat på dessa tre månader fram tills mars då vi ska gifta oss??

Kram på er alla och kämpa på!!

• skoter

tvillingsjäl

kör du med gi metoden?
    kör du nåt speciellt träningsprogram hemma eller går du till gymmet?

jag har ställt mig på vågen ngr ggr men som sagt så har jag ju bara hållt på i två veckor, kanske jag också ska haka på det där med vägning typ var tredje vecka!
    Ska genast ta mått med måttband!

• skoter

Tvillingsjäl
    när gifter du dig? :)
    och hur många kilo vill du gå ner?

• skoter

Åh vad skojigt med förlovning, GRATTIS!!
    Ska ni göra nåt speciellt eller bara ta det som det kommer och improvisera?

Vågar inte berätta vad jag väger.....men 3-4 kilo låter ok. Om jag sattsar på 1 kg/månad så har jag ju nått målet till bröllopet :)

Jag får helt enkelt hänga på den här tråden och vara tapper

• skoter

Hallå tjejer!
    Ni som verkar vara proffs på det här med träning och så.
    Har ni några super övningar för triceps och rygg som man kan köra hemma???
    Jag tränar och tränar för fullt med mina övn här hemma men tycker inte att jag ser nåt resultat :(
    Vägrar att tappa motivationen nu när det bara är tre månader kvar!
    Hoppas på att få lite tips från er duktiga tjejer.
    Kram

• skoter

hmm, för lätta vikter? Kanske det!

Jag gör lite övningar varje dag.
    tex
    måndag: armar bröst rygg.
    tisdag:Mage
    onsdag: vader lår rumpa
    torsdag: Mage
    fredag: armar bröst rygg
    osv
    Armar: kör jag tex med vikter, "vanliga" biceps och ligger på rygg med armbågen mot taket och gör triceps, armhävningar mm

Rygg: ligger på mage på golvet och lyfter axlar och huvud från golvet.
    sitter frammåt lutad på en stol med vikter i varje hand(mot golvet), lyfter sedan armbågarna mot taket

Mage: situps sneda å vanliga osv

Jag kör hela tiden 3 ggr 12 på alla övningar. Ska man öka antalet 3ggr el 12 eftersom??

Jag vet ingenting om styrke träning, men jag har förstått att jag måste röra lite på mig också, har börjat med en timmas prommenader....ibland... he he :).....

Har du några andra mer effektiva tips om träning?

Tusen tack!!! på förhand.

• skoter

Låter som att det är variation och att vara flexibel som gäller för att nå resultat. Detta blir verkligen en stor utmaning.
    Tycker ibland att det kan vara väldigt svårt att träna på egen hand, det är då man går in på den här tråden och drar till sig lite tips och motivation!

Stor&Liten
    tack för dina kloka råd!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg