• Cessa

för er som vill gå ner 10-15kg

Bara ett litet tips om kesella: mycket protein, visst, men de smaksatta varianterna är ju mer eller mindre efterrätt... Bättre då att köra på light naturell och blanda i lite lite fun light för smakens skull, och konsistensens. Linfrö sänker gi och äter man krossade får man fina fetter också, så det är ju jättebra att blanda i! Bra mellis!

• Cessa

Jessie76 skrev: Jag vet inte om jag vill köpa naturell light och fun light (sen GI och Montignac är jag ganska så enormt MOT allt som heter light. Tror inte det är så bra för kroppen...)Går det att köpa naturell och vanlig saft eller nåt?

Mmmm, fun light innehåller sötningsmedel och det är inte alla som vill äta det, av olika anledningar. Men saft innehåller socker! Så det funkar ju inte om man kör gi! (Beroende på hur hård man är med sig själv förstås, och när man äter det... Kesella med vanlig saft precis EFTER träning borde ju snarare vara bättre, då behöver man ju lite snabba kolisar... Fast det gäller ju inte som vanligt mellis!)

• Cessa

Det jag tror på mest av allt är att köra på det som känns bra för en själv (ja, kanske inte chips, pizza och cola då...), att lyssna till sin egen kropp och känna vad man mår bra av! Har man insett vad som passar en och inte, då har man nått långt tycker jag! Måste också få tillägga att jag tycker att ni är jätteduktiga allihopa! Kämpa på!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg