Inlägg från: Brud 2006/07 |Visa alla inlägg
  • Brud 2006/07

för er som vill gå ner 10-15kg

Hej allihopa!

Här är en till som vill gå ner ca 10 kg innan bröllopet. Det är nu ca 10 månader kvar till den stora dagen. Alltså ca 1 kg i månaden... det ska man väl klara.

Mitt problem är kvällarna... igår kväll t ex vräkte jag i mig mackor... Och det är ju jättebra när man vill gå ner i vikt?!

Nä, tjejer nu stöttat vi varandra!
    Jag tänkte köra efter metoden sunt förnuft + motion.

• Brud 2006/07

Det gick inte så bra för mig i gårkväll...
    Åt både godis och bullar, fast jag hade bestämt mig.
    Hoppas jag fortfarande får skriva på er tråd, ska verkligen försöka ta nya tag idag. Det måste gå, kan snart inte ha några kläder..:(
    Går in och läser här ibland för stöd

• Brud 2006/07

Tack alla för stödet och peppningen!
    På dagarna går det oftast jättebra, det är på kvällarna (och helgerna) som det är svårt.
    Men jag och min m2b har bestämt oss för att nu är det hög tid för oss båda att lyckas med viktnedgången!
    Vi behöver båda två gå ner ca 10 kg. Det vore väldigt skönt om man hade kommit en bit på väg till sommaren i alla fall.
    Jag måste skärpa mig på kvällarna... det är som att jag inte kan kontrollera mig själv ibland...

Oj, nu blev det visst lite långt!! ;)

(skriver nog en rad ikväll när suget kommer!)

• Brud 2006/07

Har lite dåligt samvete.. har inte skött mig så bra...
    Men ska ta nya tag idag. (igen)

Hoppas att det är ok att jag hakar på er tråd!

(ska gå ner 10 kg till bröllopet i nov, men det vore kul om det var klart till sommaren)

• Brud 2006/07

Jag har träningsvärk...!! Tog mig i kragen igår och tränade 25 min på Orbi Treken... Jobbigt!
    Men nu känns det sååå skönt att äntligen vara på g igen. Nu ska jag försöka sköta maten och träna ungefär varannan dag.

Kom igen tjejer, nu klarar vi det här!!

• Brud 2006/07

Tvillingsjäl:

Jag tycker Orbitreken är bättre än förväntat. Man ställer ju in motståndet själv, och kan trampa både framåt och bakåt (tar då på olika muskler).

Nu hoppas jag bara att jag fortsätter i samma stil..

Kör du någon speciell diet?
    Jag har varit med viktväktarna för några år sen, och nu försöker jag tänka på vad som är bra att äta, men nu försöker jag även att minska portionerna. (och motion förstås)

• Brud 2006/07

För mig går det ganska bra, åt rätt håll i alla fall. Tog två kvällsmackor i går klväll, men jag åt sallad till middag...

Ikväll ska jag träna på min orbitrek igen! (helt otroligt - jag ser faktiskt fram emot det!)

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg