Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Hoppas du trivs på ditt nya jobb!!!!!

Jag har ingen aning om det har med dinkel faktiskt.. ska titta lite närmare på det!!
    Annars så kör jag med fullkornspasta..

Jag använder fiberberikad havregryn.. det står på paketet. det blir lite godare tycker jag (och nyttigare!).
    Mellan mål är viktigt! Dels så minskar risken för att köpa snask och ämnesomsättningen förbättras.. eller om det var fettförbränningen.. kommer inte ihåg. Men viktig ska det vara. Det är ju det många gör fel på när de ska "banta". De slutar äta och går upp i vikt..

Var det Gi metoden du höll på med.. sitter på jobbet så jag kan inte heller gå tillbaks o läsa vad du valt... jag tänkte som alternativ mellanmål...

• sweet saint

Pest och pina att gå upp så här tidigt!!!
    Dessutom blåser det utav bara h--*te ute!
    Det var inte kul att komma till jobbet när man såg ut som en panda då allt smink smetat ut sig....
    Jaja, detta är en "vikttråd", så jag får se på den ljusa sidan.. Jag gick hit!!
    En eloge till mig!!! (*klappar mig själp på axeln*)

God morgon förresten!

• sweet saint

Tack för infon!!
    Jag personligen tror på Gi metoden.. Bara man inte håller på för länge med fas 1. Atkins är MYCKET mer extrem än gi, men det kommer som sagt att bli intressant hur diskutionen fortsätter eftersom denna metod är såpass ny, extrem och ostuderad.
    men det är bra att läsa om det!
    Det är ju meningen att man ska gå ner i vikt för hälsans skull, så då är det inte så passande om det visar sig bli motsatt effekt!

• sweet saint

Bra jobbat!!! lilla angelina
    Det gick bra för mig också faktiskt,åt en lite godisbit bara, med det var så lite så ingen skada skedd! Och denna dag kommer att gå ännu bättre känner jag på mig! Ingen extra treat och massor av motion ska det bli!! Det är så skönt.. när jag minskar i omfång så känner jag det främst på magen, och det gör jag nu!
    Måste försöka dra mig till solariet snart.. så himla blek som man är... kan snart skrämma någon...

• sweet saint

Jo då, jag är laddad!!!!
    Ska bara till våran otroligt kompetenta vårdcentral först, men sen går jag direkt till gymmet!!!! Inget kan stoppa mig idag!!!!

• sweet saint

Heeela dagen och heeela natten!!!!!

• sweet saint

Vad skönt att ha träningsredskap hemma!!
    Det måste vi nog köpa så fort vi får en större lägenhet! Dröjer nog ett tag, men så småningom!!
    Tips på dagens lunch någon??
    Har total idétorka!!

• sweet saint

någon som har nån idè??

• sweet saint

Jag hade för många år sen ett gåband.. men en manuell sak... inte en sån som man trycker på en massa knappas så den går av sig självt.. Jäklar vad jobbig den var!!!!
    Helt omöjlig! Tur att tekniken gått frammåt säger jag bara!!!!
    jag skulle vilja ha en sån där gångmaskin som det finns handtag på så man rör hela kroppen. Helt super!!!! Men det kostar väl därefter...

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg