Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Sparris... , den var rolig!!
    Jo då det går väl.. ska väga mig imorhon, så det visar sig..
    Har haft en lite svacka, men hoppas ändå att det inte gjort för stor skada..
    Huvudsaken är ju att man fortsätter att kämpa och inte ger upp!
    Annars så håller beslutsamheten i sig! VET att jag kommer att lyckas, även om det tar tid! Jag har bra anledningar som jag skrivit tidigare, att gå ner, så det känns ändå säkert!

Men det är ändå otroligt vilken påverkan vädret har när det gäller motion!!! Mycket lättare att ta sig iväg om det är sol och ljust ute! En månad kvar sen börjar det ljusna igen!!

Men "Next", det är bara och stå i!! Vänta in motivationen igen så kör vi! Prova lite för små kläder, eller gamla som du vill komma i.. det sätter fart på mig!!

• sweet saint

Tvillingsjäl:

Ha en underbar helg på alla sätt o vis!!!

• sweet saint

HAllå allihop!

då är det fredag igen!!
    Ingen vägning idag för mig.. hinner inte till gymmet för jag jobbar, men ska gå imorgon istället!
    Lite nervös är jag för helgen.. Ska äta tacopaj imorgon som inte direkt är dietmat... sen blir det rödvin till det.
    Å andra sidan ska jag ju gymma så...
    Ikväll blir det nog sallad och biffar med lite sås till eller nåt.. få se vad man orkar laga.... det är ju OK!

Jessie76:
    Ska vi ta en virtual promenad tillsamman på söndag???
    Ska vi ses vid 12tiden och se till att vi tar en promenad?? sen rappoerterar vi när vi är tillbaks! Vad säger du??

• sweet saint

Hoppas ni alla får en bra helg nu och kämpa på!!!
    Vill höra positiva ord från alla på måndag!!!!!

• sweet saint

hej alla!!
    Ja du OMS.. det narmar sig med stora steg!!!
    Vad roligt!!!
    Visst ar det jobbigt att ligga pa denna vikt!!!
    Man ar inte sa dar overviktig sa det kanns jobbigt att ga osv, men anda sa ar man sa himla stor.. sa kanns det for mig iaf!
    Som mest har jag vagt 94 kg for 6 ar sen. Det gick jag ner under min london tid, men gatt upp nu sen 1,5 ar sen ca.
    Att vaga 94 var inte lika jobbigt som detta vad jag kommer ihag... Ah, jag svamlar!!!! DEt KAN ha och gora mad att kroppen inte ar vad den brukar.....
    Vill du ga ner till brollopet till varje pris eller ar du lugn?
    OM det ar sa sa du vill ga ner ett par kg.. sag det sa ser vi till att det hander!!!

Jessie76:
    Jag VEEEET!!!!!! Det tom snoar har!!!!

OH, HAPPY DAY!!!!!
    Ses imorrn!!!!

• sweet saint

jESSIE76:
    fÖRLÅT FÖR IGÅR!!!! VÅRAT INTERNET FUNKAR INTE HEMMA, SÅ JAG KOM INTE IN..
    MEN JAG GICK UT IAF SOM VI SA!!

Tvillingsjäl:
    Heeeej!
    Har faktiskt skänkt en o annan tanke till er ihelgen..
    STORT GRATTIS!!!!!!
    Jag kan tänka mig att det var mycket folk på stan... Löning och skyltning under samma helg...

Helgen har varit ok för mig.. med jag ska skärpa mig ytterligare ett steg.. Ska äta mycket sallad denna vecka!!

• sweet saint

Jag var och provade lite nya underkläder igår.. Lite inför julen ni vet..
    vad roligt det skulle vara att överrakska mannen med lite fina röda sexiga underkläder om man lyckas gå ner lite!!

• sweet saint

ja.. det är jättemysigt!
    Man vet bara inte var man ksa börja..

Mindre än en månad kvar till julen!!!
    *längtar*

• sweet saint

jag tror inte att du behöver vara orolig för snön... det kommer!! Lite fördröjning bara.
    En lite fråga bara.. har du tänkt att avstå från lussebullar iår?
    Det är en svaghet värre än allt för mig och vet inte hur jag ska klara av och inte vräka i mig som jag brukar...
    Fick 2 stora påsar igår avv min mans farmor... GUDOMLIGA!!!!!
    Tog det första steget och la in dem i frysen, men fan.... vi har ju micro...
    VAD ska man göra??

• sweet saint

Oms: Vad härligt med motivationen!
    Herrgud.. jag ska ju gå ner 4 kg till nyår jag MÅSTE sätta fart nu! Blir lite stressad....
    en timmes promenad idag och imorgon drar jag till gymmet! onsdag promenad och torsdag simmning tror jag!
    Hur låter det?? Måste jag ta i mer??

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg