Inlägg från: tvillingsjäl |Visa alla inlägg
  • tvillingsjäl

för er som vill gå ner 10-15kg

lilla-Angelina:

Jag körde dom första veckorna utan kolhydrater å tränade bara lätt...det var det värt för att bli av med kilona jag tappade..dom är fortfarande borta å nu tränar jag hårt med längskidåkning 3-4 gånger i veckan för att bli av med dom sista kilona! Men jag gjorde bara så för att jag ville ha snabba resultat..å det fick jag ju!!

• tvillingsjäl

Jag tycker personligen att VV är dyra...400 spänn i månaden är rätt saftigt, men det beror ju helt på hur man är som person, vissa vill ju gå ner i vikt tillsammans med en grupp där dom kan få peppning! Personligen lägger jag pengarna på en bra kokbok, typ Klaras Gi bok..kanon!!

Sweet saint: Tråkigt att ni haft lite jobbigt, men det är träningen är kanon att ha...man blir av med frustration och lugnar ner tankarna lite....väldigt skönt!!!

• tvillingsjäl

precis! Å då kommer det säkert att funka för dig! För mig passar det inte alls utan jag kör på själv...eller rättare sagt jag och min sambo å så bra har det aldrig funkat tidigare...därför kommer jag att fortsätta med GI, känns tryggt att ha hittat sin grej.....

• tvillingsjäl

Verkligen kul att det är så många "nya" tjejer på denna tråden!! Jag hoppas att det går bra för er...tricket med att gå ner i vikt och hålla vikten är att man måste göra det till en livsstil, tex klarar ju ingen att leva på pulver hela livet och man lär sig ju inget om mat och kost under tiden man dricker pulver så det enda man får ut av det är att man gör sin kropp förvirrad! GI är ju ingen diet utan i början bryter man gamla vanor och byter ut mot mer hälsosamma alternativ! Även om den första tiden kan vara jobbig när man "rensar ut" kroppen! samma sak gäller ju egentligen VV även om jag själv inte gillar metoden....

Jag är nu bara ca 2-3 kilo till min absoluta målvikt men den vet jag att jag kommer att nå..åkte en mil skidor igår så fram mot våren ska jag vara perfekt har jag tänkt!!!

En sak till..var inte så hårda mot er själva, det ska vara kul oxå! Man måste få äta nåt "farligt" ibland oxå annars kommer man inte att tycka att det är skoj. Man får resultat ändå så länge man tränar å äter bra i övrigt!!

• tvillingsjäl

Next: Precis! Promenader är bra, har du nån mp3-spelare eller nåt så kan du lyssna på bra musik under tiden??

Isabeau: Ja det är verkligen kanonträning! Å så är det ju så skönt att få vara ute, föredrar sån träning före att gå på pass på gymet! Fast det är klart..man behöver ju snö oxå....

• tvillingsjäl

Fantastiskt bra resultat!!! Bra jobbat!! Dessutom är det måtten som är viktigast inte vad som står på vågen!!! Du bygger ju muskler oxå vet du som du tränar på gymet!

Fortsätt så, verkligen bra jobbat! Nu ska jag hem från jobbet å direkt iväg å åka en mil skidor.... känns bara liiite jobbigt! ha en bra kväll tjejer!!!

• tvillingsjäl

Jessie76: Jag väger mig inte en en gång i månaden! Man ska absolut inte väga sig varje dag..det kan vara såå stora skillnader! Som du fick tips om, väg dig max en gång i veckan å direkt på morgonen!

• tvillingsjäl

jag kan säga att jag inte heller åt speciellt GI igår, men nu gör det ju inte så mycke eftersom jag åker så mycke skidor...men för det mesta äter man ju bra! Det är bara att ta nya tag!!

• tvillingsjäl

Jag tror nog att det kan skilja sig lite det där med ÄL eftersom annars skulle du ha mens efter EXAKT samma antal dagar varje månad i princip....man får nog räkna med att det kan diffa nån dag hit eller dit! Testa igen imorrn eller i övermorgon! Jag har själv aldrig använt nåt sånt test! Hoppas det blir ett positivt resultat sedan iaf!!

• tvillingsjäl

Gör det! Ja..vi har en liten paus med det där just nu...vi väntar till våren...åker ju till Cypern i maj å till Thailand i juli!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg