• Isabeau

för er som vill gå ner 10-15kg

Drakdal: skulle inte kunna leva utan bröd, är nog lite brödberoende! Men försöker hålla mig till knäcke som är lite nyttigare. Kör hårt! Du verkar vara peppad till tusen så det kommer att gå bra.

• Isabeau

Next: prova att göra nåt som du tycker är kul, kanske promenera som Drakdal skrev eller göra ett antal situps hemma eller gå och simma. Bara det är kul så funkar det! Finns ju även olika träningsvideos att köpa om man gillar det.

Jessie76: jag bor så låååångt ifrån en ICA maxi, men ska försöka kolla på andra affärer närmre om de kan ta in dessa jordgubbar.

tvillingsjäl: ååå, va avundsjuk jag blir! Vill också åka skidor, men här är det så lite snö och långt till närmsta spår.

• Isabeau

Uhu, har smällt i mig en semla, lite choklad och läsk och känner mig SÅ arg på mig sjäv. Jag som var så duktig i veckan! Jag hade sagt att jag skulle bara äta godis och sånt på lördagar, men så kom sambon hem med semlor och då var det bara kört Ursäkta att jag låter så grinig, men var bara tvungen att få skriva av mig lite...

• Isabeau

Drakdal: tack för peppningen, det behövdes verkligen! Du har helt rätt i vad du säger.

Nu är det starta om igen, man blir ju väldigt inspirerad av Sweet saint och att bubbla lite med er alla här!

• Isabeau

Drakdal: ska gifta mig i augusti så det är ju några månader kvar i alla fall! Ska du sy klänningen själv? Berätta gärna mer! Vi får se till att peppa varandra här i tråden så ska det nog gå bra

• Isabeau

Ville bara skicka en kram till er alla som peppar varandra på den här tråden! Ikväll ska jag trampa en stund på träningscykeln och ta nya friska tag!

Tack för tipset på lördagsmumset, Drakdal! Sånt är uppskattat Nu ska jag försöka läsa på lite mer om GI och kanske prova det eftersom det går så bra för er här.

• Isabeau

Sweet saint: finns det möjlighet att (som på VV) byta ut frukostar om man kör GI så man slipper äta så mycket ägg eller stekt mat? Jag klarar ju knappt att få i mig yoghurt och macka på morronen . Lycka till med bebeproduktionen

• Isabeau

Hej tjejer! Måste bara berätta om en grej som hände i helgen: jag fick för mig att jag skulle prova en korsett på Twilfil och det var en sån jag letat efter, utan axelband och dolda skenor. När jag hade satt på mig den så höll den in bra över magen, men det skapades en enorm rumpvalk där korsetten slutade! Jag höll på att gå åt, hemskt och samtidigt såg det så skrattretande ut att jag höll på att gå åt *skrattar med en tår i ögat*. Har i alla fall käkat lite viktväktarmiddag ikväll som även blir lunch i morron. Ska läsa på lite mer om GI och se om det passar mig. Tyckte frukosten som ni tipsade om, Sweet saint och Drakdal, skulle kunna passa mig.

• Isabeau

Ähh, kan inte skriva, jag menar Twilfit och "utan axelband och med dolda skenor".

• Isabeau

Tjoho! Har också tagit till mig att bara väga mig en gång per vecka och i morse visade vågen på -0,7 kg! Det känns jätteskönt! Ska äta vv-lunch idag, gjorde middag igår som det blev kvar av.

Den lyckliga bruden: kom igen! Vi stöttar dig här

Jessie76: idag ska jag gå på jakt efter jordgubbarna, hehe. Vad gäller 4 tärnklänningar så kan det kanske vara svårt att få ihop 4 lika, men det kan kanske vara lättare att hitta 4 i samma nyans, men med lite olika skärning. Prova även Blocket, där finns det bröllopsgrejer ibland.

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg