för er som vill gå ner 10-15kg
Jag gjorde soppan igår!!! Med lite egna inslag: 1buljong, krossade tomater.lite vatten, broccoli, blomkål, morötter, plommontomater och chili!Mmmmm så gott!!!!
Jag gjorde soppan igår!!! Med lite egna inslag: 1buljong, krossade tomater.lite vatten, broccoli, blomkål, morötter, plommontomater och chili!Mmmmm så gott!!!!
Sweet saint
Jo sådär..D ä tur jag har er! Åt dock macka på mitt favvocafe idag i vasastan.Såå gott!!!!
Soppan ä kanon o mina prottedrinkar!
Hej alla!
Jag fortsätter på med den fantastiska soppan och mina drinkar och det går bra tror jag. Jag känner mig lättare..Är ofta hungrig dock..Lite choklad slinker ner lite då och då med men det får d göra då jag lagt om kosten enormt och tränar nu regelbundet!
Allt går åt HELVETE, är sjuk..ont i magen o kroppen,någon sårts magsjuka tror jag, lättare variant dock...
Sweet saint
Jo jag behöver en bra start...Jag kommer ju fortsätta äta bra och träna, soppan och drinkarna kör jag så ofta jag kan men inte maniskt!Jag tycker det är gott!
Har ju ingen bra våg...Den är inte att lita på!Vi borde ha invägning som de har på biggest looser!!!
Ska träna med min pt på sön på worls class på kungsholmen och hon ska fettmäta mig med fettkaliper Scary!!!Och även mäta mina kroppsmått..Brrr...
ä på jobbet o har tråååkigt..
De ka lägga upp kostschema och tränar med dig så de ser vad du ska träna mer eller mindre v osv Kände denna tjej innan dock..
Jag tucker du ska prova!
Helgen har gått åt HELVETE!!!!!
D enda som va duktigt var att jag tränade varje dag o igår med min pt...
MÅSTE skärpa mig
Har ätit dåligt!!!!
Fettmätte mig och d va INTE kul!!!!!