• Bubblan_73

Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....

Jag är en stor tjej (ca 100 kg) Om någon vill se hur en sådan ser ut i bröllopsklänning (såg för övrigt underbar ut) så kika in på vår hemsida:

goto.glocalnet.net/joachim_cecilia

Rätt klänning, rätt smink, rätt frisyr gör underverk för en rund kvinna!!

• Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....
  • sweet saint

vad vackert!!!

Härom dagen då jag letade lite klänningar så slog det mig att även här på bT är all så Otroligt smala.. nu menar jag inte det på ett fult sätt, men det fick mig att undra var alla små mulliga tjejer är!???

Har varit in tidigare och kollat hos er.. jätte fina!!!

• Helen77

Tycker ni va jätte fina.
    Jag är också en mullig brud men förhoppningsvis blir även jag en vacker brud.

• Swedie

Jag tycker du var jättefin :) klänningen var väldigt smickrande :)

• Julan

Här har du en till brud modell större. Kul att någon vill visa bilder fast man inte är smal. Ger iallafall mig en kick när man ibland tycker att det känns hopplöst. Tackar!

• Dallandra

Ni var jättefina, klänning är hur fin som helst! :)

Min man var också ljust klädd, det är jättefint och inte så vanligt :)

• Theobaldina

Vilken fin sida! Och vad lyckliga ni såg ut!

• Fru Calice

sweet saint
    Var går gränsen för mullig? För jag räknar mig absolut till den kategorin. O jag får medhåll från mitt BMI oxå
    Här är mina bilder - för er som behöver inspiration som någon sa! Om det kan vara något...
    pg.photos.yahoo.com/ph/bt_calice/my_photos

Bubblan_73
    Ni såg jättefina ut båda två! Gillar verkligen din klänning! Lite renässans!

• halstabletten

Jag måsta bara säga: shit vilken läcker tårta! Den där blomman var verkligen pricken över i:et!

Grattis förresten!

• Aurot

Tjohoo! Jag är en nygift frodig 46:a och har aldrig känt mig så fin i hela mitt liv som då vi gifte oss. Klänningen plockade av en hel del genom sin skärning
    www.quirbach.se/wedding39.html (och tre bilder till)

• sweet saint

calice;

Vart gränsen går till mullig?! Ja du, det kanske ingen kan säga...?
    Jag vill se mig själv somm mullig eftersom jag anser att en kvinna ska ut som en kvinna.. (ehhh.... ?), men jag tycker att jag är för kraftig för det, så jag vill minska i omfång lite..
    Så som du ser ut på dessa bilder är ju helt otroligt perfect i mina ögon!!!!
    Det är dit jag strävar!!!!
    Så otroligt söt och ja...

Vilka fina bilder föressten!!!

Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....