• Bubblan_73

Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....

Jag är en stor tjej (ca 100 kg) Om någon vill se hur en sådan ser ut i bröllopsklänning (såg för övrigt underbar ut) så kika in på vår hemsida:

goto.glocalnet.net/joachim_cecilia

Rätt klänning, rätt smink, rätt frisyr gör underverk för en rund kvinna!!

• Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....
  • Tös04

Vill börja med att det spelar ingen roll hur man ser ut, tjock som smal Jag tycker att du är jättefin och jag räknar även med insidan, du verkar vara en underbar person, grattis till bröllopet

• Fru Calice

sweet saint

Tusen tack för fina komplimanger. Det är inte ofta man hör dem så därför blir man extra mallig när de kommer. You´ve made my day!

• vixen not a tramp

Nybliven Jacobsson
    Tack för svaret, hade aldrig hört talas om björngräs! Trevligt med ett luktminne av den stora dagen, jag älskar dofter!

• sweet saint

Tack själv för inspiration!!

• grabbens_fialotta

Vackra bilder på er brudar!!!

jag är en "smalis" och tro mig.. skönheten kommer inifrån och sprudlar ut överallt när man är så lycklig som ni alla såg ut att vara!
    Lycka till.. o snart snart är det min tur!!!

• yamman

Tidigare tråd i samma ämne från i våras... Mer inspiration.

• Bubblan_73

Vilket gensvar! Vad kul att det finns fler mulliga, gulliga brudar härinne! Jag hade nästan gett upp hoppet!

kram bubblan_73

• Bubblan_73

knuffar lite om fler vill se en brud på 100+

• SusanE

Vilka fina bilder på er allihopa. Kul att vi alla ser olika ut. Skönheten kommer från insidan men ni var alla jättevackra i era klänningar. Det finns ingen ful brud.
    Har tyvärr inga bilder på nätet från mitt bröllop men kan maila till er som vill se.
    Mvh Susan

Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....