• Bubblan_73

Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....

Jag är en stor tjej (ca 100 kg) Om någon vill se hur en sådan ser ut i bröllopsklänning (såg för övrigt underbar ut) så kika in på vår hemsida:

goto.glocalnet.net/joachim_cecilia

Rätt klänning, rätt smink, rätt frisyr gör underverk för en rund kvinna!!

• Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....
  • oktoberlycka

Vad vackra ni är/var! Grattis! Och vilken fin hemsida!

• Bubblan_73

Tack för alla fina Grattis och beröm för sidan etc.

Mamma har gjort min fina klänning. Normalt sett ser jag verkligen ut som om jag väger 100 kg, men på dessa kort ser jag nästan smal ut!! Jag blev så himla nöjd.

Sweet saint:
    Håller med om att de flesta brudar på forumet är smala. Inget fel med det, men vi andra kommer lite i skymundan. Iallfall ville inte jag göra väsen av mig för att man inbillar sig att jag kommer att se ut som en flodhäst i jämförelse med de vackra smala brudarna. MEN SÅ FEL JAG HADE!!! *ler*

Calice:
    Ja, det är lite renässans över klänningen. Precis som jag är som peron. Jag älskar 1800-talet så denna var perfekt!! Mamma förstorade mönstret, då största storleken var 42..........Jag drar minst 52.

Helen77:
    Du kommer alla gånger att bli en underbar brud. Lycka till, gumman!!

kram Cecilia

• vixen not a tramp

Åh, va vackra ni är, allihopa!!!!

• vixen not a tramp

Nybliven Jacobsson
    Mycket vackert, gillar verkligen buketten! Liljor och ???? Pris? Tacksam för svar!
    (Förlåt att jag lånar tråden lite!)

Synd förresten att det är så lätt att sätta en etikkett på sig själv, supervackra är ni i alla fall, och härligt att se att ni oxå tycker det, för DET syns, självförtroende är vackert!

• Nybliven Jacobsson

Mia.Maria :
    Japp, det är liljor och massor av björngräs, den kostade runt 800:- Jag älskade både hur den såg ut och hur den doftade. *sniffar på minnet*

• Meddelande borttaget
  • elora

Äntligen en tråd som passar mig med!!!

Bubblan -ni var jättefina!
    Enormt kul med bilder på alla vackra kurviga brudar. Det inspirerar för en misströstande knubbis som har en önskan att hinna komma i en silverkreation sep-06.

Finns det fler som känner sig oproportionerliga som jag med liten byst, och bred midja/höfter?

Men nu tänker jag inte deppa bland så här fina brudar!!! Toppenbilder på er allihop!
    :) LYCKA TILL!

Svar på tråden Om någon vill se hur en STOR brud ser ut.....