• Gerda

Nu är det bevisat....

Saritha - Aftonbaldet använde Råd & Rön som källa för artikeln. Dessvärre är den journalistiska nivån inte särskilt hög när den andra parten inte ens kommer til tals.

Som med allt annat - det finns säkert de som gör ett hästjobb och de som slarvar och tar hutlöst betalt. Det är även upp till en att träffa dessa leverantörer, försöka bilda sig en uppfattning om dem och hoppas på att man gör rätt bedömning att dessa personer lägger själv ioch hjärta i sitt hantverk.

• Gerda

Vad roligt!

Min arbetskollega kommer att gifta sig i samma kyrka! Det är jätte vackert där!

Kommer ni att flytta hem igen?

Jag ska själv flytta till Oslo :) snart, men vi kommer att gifta oss i Örebro helt klart.

• Gerda

De siktar nog på september har jag för mig. De har inte kommit igång än med planerna och man får boka tidigast 6 månader innan på lillkyrka. Lite väl sent tycker jag, då blir det störtrusning istället.

Vi kommer att gifta oss borgligt, jag är väldigt förälskad i Adlers. Men kommer även ihåg ett bröllop jag hjälpte till med som var på gällersta forngård och det är jätte mysigt där - med fina möjligheter till vigsel utomhus. Vi kommer inte att gifta oss förrän 2007 (vad jag vet ;)) så det dröjer lite till innan planerna fastställs.

• Gerda

Idolf - precis..... det kan blir farligt generaliserande om att det ALLTID blir dyrare att vara brud, men inte alltid. Det finns ärliga människor överallt!

Svar på tråden Nu är det bevisat....