Inlägg från: evig trohet |Visa alla inlägg
  • evig trohet

hur hade ni gjort?

vet inte om det här är rätt , men för en månad sedan blev jag våldtagen av en kill-kompis, jag trodde vi var bra vänner, och den här killen visste att jag hade blivit våldtagen en gång förut jan 02, jag har pratat med brotts-jouren dem gav inte så mycket hjälp har även pratat med kvinno-jouren, men jag fick ingen hjälp där heller.I perioder mår jag hur bra som helst andra perioder mår jag bara skit, känner mig billig äcklig inte värd att leva osv vad ska jag göra?

• Svar på tråden hur hade ni gjort?
  • evig trohet

När jag pratatde med kvonno-jouren, sa även dem att jag skulle ta kontakt med min hus-läkare och grejen är att han är en god vän till mina föräldrar.
    Men det är bara såååååååååååååååååååååååååå jobbigt att leva med det.!

• evig trohet

Det hät svinet som våldtog mig läser till läkare, och när det här hände ville han först lyssna på mitt hjärta, det var inget fel med det, bara det att han satte stetoskopet på höger bröst, han trodde det var hjärtat, sen välte han mig bara omkull drog ner jylfen på mina byxor och utsatte mig för våldtäckten.
    jag har pratat med en kurator om det, han tyckte nästan att det var "mitt fel", att det hände.Men det är ju ALDRIG KVINNANS FEL,Problemet är att han är min lärare, han är en bra lärare, men det är lite jobbigt att ha han, eftersom han vet vad jag har blivit utsatt för.

• evig trohet

Kuratorn jag pratade md är min psykologi lärare, när jag berättade det för han, fick han en sån konstig blick, han gav mig en sån blick,Sen frågade han om jag har berättat det för mibn familj och jag svarade ja, det har jag.Jag berättade det för syrran först och hon löovade att inte säga något, till föräldrarna vilket hon inte gjorde men jag tyckte det känndes fel att bara tala om det för henne och inte för föräldrana så jag berättade det för dem
    Man kan inte byta familje-läkare, det finns ingen chans, man får inte göra så, vilket jag tycker är synd men så är det.
    Jag har pratat med polisen om det där, och de sa bara att man kan inte göra något så länge det inte finns några bevis mot äcklet

• evig trohet

ninonica
    jag bor visserligen inte på samma ställe längre, jag har flyttat hemifrån, men medans jag bodde hemma och jag skulle till familje-läkaren så försöke jag gång på gång att byta läkare, på grund av att läkaren är en god vän till famljen, men de vägrade att lyssna och de brydde sig verkligen inte.

Svar på tråden hur hade ni gjort?