• KCsMama

Viktminskning! Tävling!

Hejhej!

Jag började på 67 kg (efter att ha gått upp 10kg i sommras *gulp*).
    I måndags vägde jag 66,25 kg så nästan 1kg på en vecka. Är medlem i viktklubben och det är suveränt!

• KCsMama

Jag är extremt sockerberoende. Drog ner på godis och chips mm första veckan men nu när jag såg vilket resultat det gav slutade jag helt med godis chips och glass! Det går ganska bra men jag fattar nu vilkey beroende det var. Jag har ont i huvudet och är på skitdåligt humör hela tiden. Speciellt på kvällarna då jag har mindre att göra.

• KCsMama

Hur går det för er andra?

• KCsMama

Idag har jag vägning! Snacka om nervöst!!

• KCsMama

Hehe, ja det är svårt när killen får äta hur onyttigt som helst.

Jag hade gått ner 0,5kg!! Hade hoppats på 1kg men är nöjd ändå.

Kramar

• KCsMama

Lolabe Inte dåligt!

Själv ska jag snart till simhallen och simma med dämpad belysning och musik! Skönt istället för mitt på dagen med alla barn som ska skvätta vatten rakt i ansiktet på en

Kram

• KCsMama

Vad dukitga ni är allihopa!

• KCsMama

Oj jag var inte färdig ju

Vad duktiga ni är allihopa! Själv simmade jag i 45minuter idag och usch vad tungt det kändes! Efteråt är man såklart stolt som bara den hehe

Hoppas att vågen pekar neråt nu på måndag då jag har vägnig för denna vecka har jag verkligen skött mig och tränat hårt!!

• KCsMama

Jag tränar planerat 3-4dagar/vecka och hittils har det varit att jag simmat 30-45 minuter + promenaden dit och hem.

Men sen har jag börjat smyga in motion i vardagen. Typ går ner till stan istället för att ta bussen. Promenerar 3km till affären och så.

Kram

• KCsMama

Hehe, imorgon är det vägning för min del men jag känner att mina kostvanor inte varit de bästa denna vecka så mina förhoppningar är inte allt för höga! Skärpning till nästa vecka med andra ord.

Svar på tråden Viktminskning! Tävling!