• KCsMama

Viktminskning! Tävling!

Usch, är nervös redan fast det inte är vägningf örrän efter 15 någon gång.

Är det bara jag som är lite besviken över det dåliga resultatet av allt man ändrat på?

Jag åt godis/chips nästan varje dag och även dricka. Motionerade ALDRIG utan tog bussen eller bilen dit jag ville.

Nu går jag dit jag ska och det varje dag, motionerar riktigt 3 dagar/vecka och äter enligt viktklubbens rekomendation 1300kalorier. Men ändå går jag ner så sakta!! Knappt 0,5kg istället för 1kg som jag vill och detta trots helt nya kost och motionsvanor.
    Kan det vara så från början och bli bättre sen eller hur ligger det till?

• KCsMama

Väger nu 65,8kg (började på 67) och är 163 lång.

• KCsMama

Jag har som målvikt 60kg. Vägde 58 innan sommaren kom med all god mat, glass mm

• KCsMama

JAAAAA! Jag hade gått ner 1 helt kilo! Hur nu det kunde gå till då jag tycker att förra veckan inte gick lika bra som den innan men då gick jag knappt ner ett halvt. 64,75 är min nya vikt

Känner mig jätteglad och stolt över mig själv. Nu känns det som att det börjar hända något

• KCsMama

Hehe, jag tyckte jag hade ätit lite sämre men annars ingen skillnad. Har väl börjat lossna helt enkelt Hoppas det håller i sig till nästa vecka bara

• KCsMama

Imorgon är det dags för vägning IGEN! Hur kan tiden gå så snabbt? Alltid är man lika nervös också.. Man är ju rädd för att ha gått upp eller stått stilla och därmed förlora sin motivation.

• KCsMama

Sinan, låter som en jättebra idé!

Min belöning är en ny snygg bikini som jag ska ha när vi åker utomlands nästa år

• KCsMama

Jag hade inte gått ner något alls Jag var väldigt sugen på att gå iväg och köpa mig en godispåse som tröst men lyckades övertala mig själv att inte göra det.

• KCsMama

Hejhej!

Här har det varit barnkalas i söndags för min dotter som fyllde 3år! Snacka om att tiden går fort när man har roligt.
    Är även jättefökyld och har tagit lugna träningspass.
    Men i vilket fall, igår när jag vägde mig hade jag gått ner 0,75kg trots allt godis och tårtätande Numera väger jag 64kg.

4kg kvar till mitt delmål. Eller så kanske det blir mitt mål, jag börjar känna mig ganska nöjd nu

• KCsMama

Hehe, familjeliv kom efter BT så det är ni som är härmapor hehe

• KCsMama

Sannas, hehe, viktminskningstrådar har nog alltid funnits, både på FL och BT.

• KCsMama

Sannas, tyvärr är det nog inte helelr någon nyhet hehe Men det är ju skoj att detf inns flera. Jga har väl aldrig upfattat den här tråden som att vi skulle hamna på olika platser och så haha. Så det är ni nog ensamma om

• KCsMama

Sannas, usch tycker det låter tragiskt. Som sådanadär anorexia sajter

• KCsMama

Hur går det för er? Hunnit med någon träning eller är alla förkylda såhär i sjuktider??

Själv har jag hunnit med 3 pass (1 kortare) på simhallen, blir fjärde idag.
    Ska egentligen ha uppnått min målvikt 60kg tills den 16:e men det kan jag ju bara glömma haha. Väger 64 nu så 3,5kg mindre i alla fall än så länge. Ska se till att hinna med 1,5kg till nu innan 16:e så känner jag mig rätt nöjd

Nu gäller det ju också att ha lite karaktär på och efter ulafton! Tur att vi inte firar hemma, då slipper vi ju ha en massa mumsiga rester kvar i kylen efter

• KCsMama

Jag hade gått ner 1,75kg när jag vägde mig igår
    Har börjat äta bättre och då bara rasade vikten. En aning för snabbt för att vara bra men det har nog stabiliserat sig till nästa vecka.

Min totala viktminskning är nu strax över 5kg och väger numera 62.25. 2.25kg kvar till mitt delmål, sen får jag se om det är aktuellt med några kilon till eller om jag är nöjd där

• KCsMama

Carma, jag är 1,63 lång

• KCsMama

Jag är nere i 62kg och idag är mitt egentliga slutdatum Tänkte fortsätta 4kg till med hjälp av viktklubben (det är ju suveränt!). Den kommande veckan bir det dock ingen simning eftersom jag satt in en spiral igår.

Kramar och lycka till allihopa!!

• KCsMama

Tråden lever igen :)

Sist jag vägde mig vägde jag strax under 62 kilo men har inte tränat eller vägt mig sen några dagar före jul.
    Men nu är det nya tag. Har dock inte möjlighet att väga mig då jag inte har pengar till att köpa ett nytt månadskort på simhallen Flyttar från norrland till Kalmar om 2 veckor så alla pengar går dit

Svar på tråden Viktminskning! Tävling!