• Tissa

**Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**

elora
    Tack så mycket!

• Tissa

selmabus

Tack så mmkt min klänning var custom made

Snärtan

Tack så mkt!
    nja jag vet inte om jag har på datan men vet att vi tagit foto på uppsättningen med en vanlig kamera. Har inte framkallat dem fotona än... har du nån mail så om jag hittar nåt så kan jag maila dej ju.

• Tissa

skoter

Åhh tusen tack vännen! ska lägga in fotografens bilder sen när dem kommit

ja vad e din mail? kram Fru Andersson

• Tissa

kan ta lång tid vi lämnade in rullarna idag så vi får dem både på foto och på cd. Sen vet jag inte om vår fotograf kommer ha nån bra bild han med. Men så fort jag får dem så lovar jag att skicka till er tjejer! kram

• Tissa

skoter

Ingen fara gumman! Du mina tärnor satte min klänning helt låångt ner...tycker den sitter skit fult på visa foton..stör mej som fan på det. Den ska sita så som på dem bilderna där jag provade klänningen...Då e det tompa som satte på den på mej. Han drog åt den mkt bättre. Men jag såg inte det när jag kollade i speglen på bröllopsdagen...Sen på fotona såg jag det. Men ingen annan märker nåt...Så häng inte upp dej för mkt. Det är säkert jätte fint,det blir nog bra ska du se.

Kram kram

• Tissa

vi beställde vår tårta från Ultimatecake i malmö. Hennes hemsida är www.ultimatecake.se Kanon god!!! Åh ännu finare i verkligheten! Varje år vi firar bröllopsdag så kommer vi best. övre delen hhihi

Och nästa år när jag fyller 25 så ska vi även best. min födelsetårta därifrån!

• Tissa

35 kr / bit så vi var 14 personer och vi tog 25 bitar och det blev jätte mkt över! hehehe

• Tissa

Fotografensbilder kommer på Måndag! wiiie!

• Tissa

Japp Det blev Jon! Super go människa! Jätte trevlig & bra att jobba med!

• Tissa

Hejsan! Nu har vi fått våra foto från Jon! Det var jätte många som blev kanon bra men där var många som blev dåliga osså... Spec. dem svart & vita som vi tog inomhus..Sen var det inget foto framifrån på oss...Konsigt..?? Trodde han tagit det..men icke...nåna enstaka bara mest när vi sitter...Men men Dem var jätte fina & vi är ändå nöjda. Kommer lägga in dem sen när vi fått dem på Cd. Ska välja ut först vilka vi vill ha. Sen har även fotona från engångskamerorna komit. Många bra & roliga där osså. Vi kommer lägga in alla så småningom på våran hemsida sen. Så håll ut kik kommer skriva igen när vi har gjort det ändå hihi

Kram Fru Andersson

Svar på tråden **Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**