**Berättelsen Om Vår Bröllopsdag!**
Asså dem som e bra är SKIT BRA!!!! hihi Vi e jätte nöjda iaf!
Asså dem som e bra är SKIT BRA!!!! hihi Vi e jätte nöjda iaf!
Bridesupreem
Tack så jätte mkt! Festprogramen har vi gjort själva. Men vi har köpt papper och stämplar m.m på Stämpelfabriken i Malmö.
ja jag har en underkjo,under som jag osså köpt på ebay
Tack så jätte mkt!
Tackar Hade en underkjol
jaha hehehe jag hade en korsett under ja Super bra & skit snygg!
den shirley of hollywood..
Minnie Mouse
Via nätet från USA,hm kommer inte ihåg..tyvärr det var så länge sen...först best. jag stl 38 men den var för stor så jag fick sälja den och best. stl 36. Där står hur många cm och sånt på Amerikanska. Det e säkert nån som vet Kan inte hitta sidan jag sparat...sorry
*Lycka till*
brud april2006
Tack så mkt Vi köpte som calice nämnde våra nallar osså från ebay i england!
Nä dem e inte till salu hehe Vi kommer att köpa "tårttoppen" varje gång vi firar Bröllopsdag så då ska vi sätta nallarna på
hihi Dem e liksom minne så dem ska vi behålla
rocketqueen
Tack så mkt! Min man sa så underbara fina saker om mig i sitt tal... han hann inte ens säga klart sitt tal förr än vi båda brast i glädjetårar & osså kysstes vi
hehe
Natti natti girls!
Molla
Tårtan var absolut inte torr! Den var hur god och smarrig som helst! *Perfekt*
Vi hade smakerna : Mörk choklad,dubbel espresso och blodapelsin som fyllning. Det var skit gott! Alla tyckte den var jätte god!
Shelly e jätte duktig!***** stjärnor til henne!
charlie06
Tack så mkt
Vi bestämde en dag då vi skulle komma dit och provsmaka dem olika smakerna. Det kostar 35 kr per bit. Står nog på hennes hemsida. Ja dem smakerna var kanon goda,vi föll för dem direkt. Men där var jätte många andra smaker som var skit smariga och det var verkligen svårt att bestämma sej!! hehe
*Lyck till*
Puffar
Tack åh det kommer att komma flera
hehe vi har problem med vår hemdsida bara...Men så fort det är ordnat så ska det läggas in bilder
*Tackar* Det är en alliansring vitguld 0,50 karat från albrektsguld. Ja den e såå fin! E jätte glad för den!
Sanasol
Ja vi var bara allra närmsta familjen Det var jätte mysigt! Hade ju velat bjuda flera av mina/våra vänner men då måste man bjuda den osså och den osså osv. så då skulle det inte bli ett litet bröllop så som vi ville ha det. Det var ju vår dag och den blev helt perfekt
Gör som ni känner.När e det dax? Lycka till! Kram
brud april2006
Naaw tack så mkt Vi hyrde limma och det kostade 1500 kr för en timme. Lycka till! Skriv bara om du vill råd/tips elr nåt annat! har massor med bilder på Allt från klännigar,dekorationer,blommor mm.
Kram Fru A
Sanasol
Önskar er all lycka till Kram
Kommer att komma in nya bilder inom kort på våran hemsida www.fiaochtompa.com
För er som vill kika
Hejsvejs!
Kommer att komma in bilder idag
Bilder har kommit in på hemsidan
www.fiaochtompa.com
*välkommna*