• 8108

Budget-chock!!

*Har ni gymkort? Säg upp det!

*Dn- läs på nätet istället

*lär er älska blodpudding

*eftersom ni har barn har ni säkert en miljon leksaker som de inte använder längre, sälj dessa på blocket

*säkert har ni en massa prylar, gamla smycken och annat som bara ligger och samlar damm-sälj rubbet (minimalistiskt e fint hehe)

Planera, planera planera!!!! Veckohandla, använd inte bilen mer än nödvändigt, använd inte mobilen till nöjessamtal, vad dricker ni (vuxna)till maten? vatten är gott!

Lycka till!!!!

• 8108

Det tar ju emot att säga upp gymkortet oxå... fråga mig jag vet

Tänkte frysa mitt när jag blev gravid, hade ju ändå inte utnyttjat det särskilt mycket månaderna innan men tänkte att jag kanske skulle ha det kvar ifall jag blev sugen på att testa yoga... hela graviditeten gick utan att jag satte foten på gymmet och ytterligare två innan jag kom mig för att säga upp det

Kan tillägga att jag alltid varit ett träningsfreak, men ar hatat att gymma och har dålig koordination så pass kändes inte heller aktuellt... Istället sprang jag till eller från jobbet nästan varje dag (1mil) och spelade innebandy med killarna på jobbet varje fredag så varför jag tecknade det där gymkortet till att börja med är ett mysterium i sig

• 8108

Hahaha vilken miss menade två månader (lillan är 12 veckor (idag )

• 8108

Ja att hålla i slantarna e inte lätt... IKEA e döden för plånboken, allt e ju sååå billigt så man bara måste köpa det, vips så har man bränt ytterligare några "lax" Hade tänkt åka dit imorn och "bara spana lite"

• 8108

Trts att jag håll håååårt i plånboken kom jag hem med på tok för mycket grejer, köpte tom såna där "krims-kramsiga" rosblad i tyg... tänkte att det skulle vara snyggt att ha som bordsdekoration på dotterns dop nästa månad

Svar på tråden Budget-chock!!