• aug 06

Nu har jag bestämt mig........

..... för att börja med GI så i morgon blir det av. Har varit med i viktklubben tidigen men där hände det inte mycket för mig så nu hoppas jag att Gi fungerar det har då gjort det för min mamma så jag hoppas att det fungerar för mig oxå. Har inte så mycket att gå ner men vill så gärna gå ner dom där extra kilona.

Finns det flera som kör med GI??
    Vi kanske kan peppa varandra.

Hoppas att det finns nån som vill läsa detta inlägg.

• Svar på tråden Nu har jag bestämt mig........
  • aug 06

Har du börjat eller ska du börja???

• aug 06

Japp då har man börjat ännu en ny diet jag hoppas att den här vill då fungera det har då gått bara bra idag fast nog är jag lite godis sugen men det är bara att bita i jag får inte frestas att ta något sådant.Det blir väl att ta en promenad igen så man inte känner för att små äta.

• aug 06

Jaha det gick åt skogen ändå jag var bara tvungen att ta en chokladboll i går sen slank en lite pizza bit ner i dag nä nu får jag skärpa mig jag kommer ju aldrig gå ner om jag fortsätter så här visst jag har några månader på mig men ändå.

• aug 06

Japp jag ska bara klara detta jag vet det, det är bara ta nya tag och inte tänka på allt det där goda + att jag ska nog ta ett snack med min m2b att inte köpa hem så mycket gotta han har precis varit och handlat kakor, godis mm mm.

Tack 24 december jag ser att du kämpar på du oxå vi ska nog klara detta eller hur??

• aug 06

I dag har det gått mycket bättre än i går så jag hoppas verkligen att det håller i sig detta vet ej när jag ska ta och väga mig jag får nog vänta en vecka och se om ser något resultat eller ej.

• aug 06

Även idag har det gått bra för mig men jag är inte riktigt haj på vad man ska och inte ska äta eller undvika rättare sagt men jag kämpar på. Vad roligt att det är flera som är intresserade av GI nu får vi peppa varandra.

Kan ni komma på bra recept eller förklara lite hur man nu sak göra själv har jag tagit bort potatis, pasta ,ris äter typ bara grönsaker och kött inte så mycket kött så det känns som om jag gör nått fel jag tar ingen frukt heller har hört att man ska vänta med det dom 2 första veckorna men jag vet inte.Dricker 4 koppar grönt the har tagit bort all kaffe.

Nån som kan förklara lite för mig gör jag rätt eller vd håller jag på med?

• aug 06

Jag tror att det har gått bra idag fast jag är lite osäker om man får äta sportbröd eller husmans men gjort är gjort jag försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Och det där med nötter attt man ska bara att ca 10-20 st det fungerar inte alls så bra jag äter nog mer än så till ett mellanmål måste tänka mig för om jag ska ha det som mellenmål eller hur.

Hur går det för er andra ni kämpar på ni.
    Jag skule vara jätte glad om nån som kan ge mig nått typ av recept eller en ideé på hur jag ska undvika allt det där man ska unvika vad kan jag ta istället nån som vet.

Tacksam för svar.

• aug 06

Det jag vet så ska man ta bort alla vit råvaror som tex vitt socker,vitt bröd,potatis,pasta och ris.Sen ska man äta mycket grönsaker och kyckling ,fisk, skaldjur och mycke ägg + vatten så klart man ska visst ersätta detta med bönor av alla dessa slag.Du får är fullkorn om jag minns rätt.

Lycka till

Svar på tråden Nu har jag bestämt mig........