• mulan

Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)

Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...

/mulan

• Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)
  • okt2006

Sorry, blandar ihop höstbröllopen lite här...

• Väntande

Vilka underbara bilder!

Får man fråga vilket datum det var? Vi är inne på att också ha ett höstbröllop men vi vet ju alla hur svenska höstar kan vara... ni lyckades verkligen träffa helt rätt! Grattis!!

• mulan

Väntande, vi gifte oss den 15 oktober. Visst vi hade tur med vädret men jag hade gjort en helt oventenskaplig undersökning genom att kolla på bilder vi tagit under 2003 och 2004 runt mitten av oktober. Det var kanonväder på alla, blå himmel och fina löv. Så, på den vägen var det

/mulan

• mulan

För övrig valde vi delvis hösten också för att inte bli besvikan på vädret ifall det regnade som man kanske skulle bli mitt i sommaren...Vädret var inte det viktiga

• Magga

Hipp, hipp, HURRA för herr och fru mulan!

Ni var otroligt fina, och det var allt runt omkring er också. Och dukningen... Fantastisk! Kul med klänning i färg, tycker jag som inte heller gifte mig i vitt!

Stort grattis!

• mulan

Tack Magga! Du har ingen bild på er? (nyfiken i en strut)

/mulan

• Väntande

Hej!

Mulan - vart köpte du klänningen?

• mulan

Väntande, klänningen är köpt i Linköping på Bröllopshuset. Den första och enda jag provade

/mulan

• Febriaribrud

Måste säga att din klänning var väldigt fin och annorlunda.

Får jag lov att fråga varför du inte valde en traditionell vit klänning?
    Bara nyfiken;)

Era färgval var klockrena, älskar brunt:)

• Magga

mulan: Oj, först nu såg jag att du hade skrivit här - förlåt! Vi håller på och lägger upp lite bilder på vår hemsida, jag lovar att skriva en rad här när det är klart!

Hoppas att du fortfarande njuter av att vara nygift - det är ju inte så dumt.

Svar på tråden Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)