Bilder från vårt höstbröllop! (färgad klänning)
Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...
/mulan
Eftersom jag kikat på så många andras bilder (för att det är så roligt) här på bt lägger jag också ut ett par! Bilder på tårtan kommer...
/mulan
Tack igen för alla fina kommentarer
/mulan
JAA! Nu vet jag att vi valt rätt med ett höstbröllop!! Underbara bilder, sparar sidan i favoriterna direkt, där finns mycket inspiration! Tack för att du delar med dig!
Ni var kanonsuperfina!! Såå kul med ett riktigt höstbröllop! Jättefint verkligen.
Jättefina bilder! Åh, vad mysigt det såg ut. Stort stort grattis!
Nu finns det lite fler bilder såsom tårta och ringar.
mvh mulan
Får man skriva var tex bukett och tårta kommer ifrån eller är det reklam?
/mulan
mulan: Det är helt ok med tips på tårta och blommor, så länge inte typ du eller din make (eller någon annan av dina nära och kära) driver blomsteraffären eller konditoriet själva. Så har jag fattat reglerna i alla fall!
Är nyfiken på vad du betalade för håruppsättningen?
Jag betalade 1200 för uppsättningen och 300 för "lån" av löshår som jag sedan fick lämna tillbaka och få pengarna tillbaka eller behålla om jag ville. Hade två tjejkompisar med som gjorde lite enklare uppsättningar och de betalade 395 tror jag. Bra pris för flera timmars jobb!
mvh mulan
Verkligen! Var frisören från Uppsala?
Nej, tyvärr, vi gifte oss i Lidköping