• Ann-ie

051105-051224 - Viktdagbok

En fråga, hur kunde du går ner 2,5 kg på en dag?? (5/11-6/11) Och svara snabbt, vill oxå ha såna resultat!

• Ann-ie

För en av.. 1000 pers typ!

• Ann-ie

Juliette, det fixar du säkert!! Och GRATULERAR till din stora viktminskning!! 22 kg det är inte en fis i rymden! Du måste känna dig stolt! Får man fråga hur du fixat detta??

/ ann-ie

• Ann-ie

Juliette, det gör ingenting om du skriver mkt och långt, jag läser alltihop och tycker det bara är roligt när folk skriver!

• Ann-ie

-Och JA! till jul ska vi va framme (vid mål eller våra delmål)!!

• Ann-ie

Nej, inte alls Juliette! Med kombikur och motion kan du inte annat än gå ner i vikt. Jag tycker inte att 1 kg i veckan är för mkt, men som du sa, det är ju svårare i slutet.. Men jag håller tummarna för dig!!

24 dec hur går det för dig??!

• Ann-ie

När började du med ren kur Juliette?

Jag gick ner 3 kg under min första vecka. Inte helt nöjd, då jag smygvägde mig i torsdags och då var det samma resultat. M.a.o. har jag gått ner 3 kg de tre första dagarna och så restrerande 4 inget.. Det är det som suger.. Men idag känns det bättre: tre kg är ju bra oavsett. Nu har jag 8 kg kvar till jul-målet. Övergick till kombinerad kur igår, vilket oxå borde få mig att gå ner i vikt. I jämförelse med vad jag åt innan, så KAN det inte gå åt något annat håll. Men jag är lite orolig..
    Nåja, nu vill valpen ut. Hörs!

• Ann-ie

Ja, till igår hade jag lugnat ner mig. Och kände mig lite nöjdare med de 3 kilona. Vägde mig dessutom i morse ch ytterligare ett kilo är för alltid borta. Har räknat att med 4,5 veckor kvar till jul (och 7 kg kvar) så måste jag gå ner 1,55 kg per vecka. DET borde jag klara! NU: ut och öka förbränningen!

Svar på tråden 051105-051224 - Viktdagbok