051105-051224 - Viktdagbok
En fråga, hur kunde du går ner 2,5 kg på en dag?? (5/11-6/11) Och svara snabbt, vill oxå ha såna resultat!
En fråga, hur kunde du går ner 2,5 kg på en dag?? (5/11-6/11) Och svara snabbt, vill oxå ha såna resultat!
För en av.. 1000 pers typ!
Juliette, det fixar du säkert!! Och GRATULERAR till din stora viktminskning!! 22 kg det är inte en fis i rymden! Du måste känna dig stolt! Får man fråga hur du fixat detta??
/ ann-ie
Juliette, det gör ingenting om du skriver mkt och långt, jag läser alltihop och tycker det bara är roligt när folk skriver!
-Och JA! till jul ska vi va framme (vid mål eller våra delmål)!!
Nej, inte alls Juliette! Med kombikur och motion kan du inte annat än gå ner i vikt. Jag tycker inte att 1 kg i veckan är för mkt, men som du sa, det är ju svårare i slutet.. Men jag håller tummarna för dig!!
24 dec hur går det för dig??!
När började du med ren kur Juliette?
Jag gick ner 3 kg under min första vecka. Inte helt nöjd, då jag smygvägde mig i torsdags och då var det samma resultat. M.a.o. har jag gått ner 3 kg de tre första dagarna och så restrerande 4 inget.. Det är det som suger.. Men idag känns det bättre: tre kg är ju bra oavsett. Nu har jag 8 kg kvar till jul-målet. Övergick till kombinerad kur igår, vilket oxå borde få mig att gå ner i vikt. I jämförelse med vad jag åt innan, så KAN det inte gå åt något annat håll. Men jag är lite orolig..
Nåja, nu vill valpen ut. Hörs!
Ja, till igår hade jag lugnat ner mig. Och kände mig lite nöjdare med de 3 kilona. Vägde mig dessutom i morse ch ytterligare ett kilo är för alltid borta. Har räknat att med 4,5 veckor kvar till jul (och 7 kg kvar) så måste jag gå ner 1,55 kg per vecka. DET borde jag klara! NU: ut och öka förbränningen!