Jag gissade att det var du. Och TACK!! Idag har jag lugnat ner mig. Och känner mig lite nöjdare med de 3 kilona. Försöker tänka att det är 1/4-del av (första) målet. Har räknat att med fem veckor kvar till jul (och 8 kg kvar) så måste jag gå ner 1,6 kg per vecka. Borde jag klara! Med den diet jag kör nu så KAN det inte annat än gå ner.. (..försöker jag övertyga mig själv om.)
Och DU med dina ynka 5,3 kg så blir det bara 1,06 kg/vecka! LÄTTFIXAT!!
Angående min rena vecka, så var den tuff. Det finns inget att hymla över med det. Första 3-4 dagarna kröp hungern i kroppen hela min vakna tid. (Hur jobbigt som helst!) Men sen när man kommit över "kullen" så rullar dagarna liksom på: hungern avtar och man glömmer bort, vänjer sig vid att man inte äter. Men visst är man småsugen hela tiden, oavsett hur "avgiftad" man än blivit. Det är t.ex. inte helt lätt att gå in i matbutiker utan att bli sugen. (Vilket jag försökt att hålla mig ifrån.)
Tog du din långpromenad imorse?? Jag har gått min. Men jag har iofs inte så mkt till val med en 7-månaders valp hemma.. Hon är vild och galen och jag önskar vi hade två hundar så de kunde leka av sig med varann. (Hade skaffat två om det inte var så dyrt med en.) Brukar ta en cykeltur med Doris på kvällen så att hon får springa av sig lite innan läggdags, men idag är det farligt halt där ute. Så jag tar väl en kortis nu. Hörs!