• Penny28

~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg

Hej!
    Ska gifta mig 1/7 och vill inte se ut som en ballong på mitt bröllop. Har alldrig varit supersmal, men aldrig direkt tjock. Har de sista 7-8 åren gått upp ca 10 kg och dessa vill jag ju verkligen bli av med! I slutet av nov gick jag därför med i VV (för 3:e gången) och bara bestämde mig för att jag inte skulle titta på mina bröllopsfoton om 20 år och tänka -vad tjock jag var då! Nu har jag gått ner 5,2 kg och jag är supernöjd. Idag var det första dagen efter juluppehåll där var öppet och jag visste att jag hade gått upp, men det var "bara" 1 kg. Det låter kanske mycket men jag var beredd på mer. Men jag tänkte att det är lika bra att gå dit och bara ta det, och starta på ny kula igen! Lycka till ni andra oxå, vi får stötta varandra!! Penny 79kg - nu 73,8

• Penny28

Hej! Hur går det tjejer?
    Har nu bestämt mig för lite nya rutiner...
    Träna gillar jag ju ändå. Men jag har bestämt mig och har därför slutat ta bussen från stationen till jobbet utan går dom 15 min varje morgon och likaså på eftermiddagen. Jag tror att det är dom små förändringarna som gör en hel del i det långa loppet.
    När man går dom där små sträckorna varje dag istället så behöver man inte ha så dåligt samvete om man har någon vecka där man inte finner tid till att gå iväg på gymmet.
    Kram,P.

Svar på tråden ~~Min viktdagbok~~ 86,2 kg - 64 kg